Gå til innhold

BMW E38 728ia.

Share

Anbefalte innlegg

Grom bil dette :) Hadde det vært komfort bil jeg var ute etter, hadde det blitt E38! Her snakker vi slede!:D

Kjempe fin farge kombinasjon på bilen og, sort bil med lyst skinn, liker det!

I en slik bil ville jeg faktisk beholdt skogen, selv om jeg ikke liker det! Er på en måte mer luksus, litt classy, passer 7ern :) dessuten går det godt i lag med beige skinninteriør :)

Mye måtte du gi for denne? :) Ser den har greit bra med utstyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg leita en stund for å finne så mye utstyr, jeg synes utstyr er viktigere enn motor, samt at jeg egentlig ville ha 2,8 rekke 6'er.

Mangler et par ting av utstyr som jeg nok må få bygd på :) Feks:

-Automatisk lukking og åpning av bagasjelokk fra fjernkontroll.

Har tenkt mye på "skogen" i bilen, men det er liksom vanskelig å få til noe bedre på en måte.

Er classy med svart bil og beige skinn inni. Får ofte høre at det er Diriktørbil, samt at den er fet og fin.

Etter denne bildeserien som jeg har her, så har jeg senket den enda 1 cm til bak. Den er mer i vater nu, og utseende ble enda mere flak :)

Ny bilderunde blir det plutselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leita en stund for å finne så mye utstyr, jeg synes utstyr er viktigere enn motor, samt at jeg egentlig ville ha 2,8 rekke 6'er.

Mangler et par ting av utstyr som jeg nok må få bygd på :) Feks:

-Automatisk lukking og åpning av bagasjelokk fra fjernkontroll.

Har tenkt mye på "skogen" i bilen, men det er liksom vanskelig å få til noe bedre på en måte.

Er classy med svart bil og beige skinn inni. Får ofte høre at det er Diriktørbil, samt at den er fet og fin.

Etter denne bildeserien som jeg har her, så har jeg senket den enda 1 cm til bak. Den er mer i vater nu, og utseende ble enda mere flak :)

Ny bilderunde blir det plutselig :)

det er langt mellom de riktige modellene ja, leita en stund før jeg fant svart bil med sort skinn, men mangler jo altfor mye utstyr da, men det får heller være.

tar du jobben med: -Automatisk lukking og åpning av bagasjelokk fra fjernkontroll.

på bilen min også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer årets første bombe.

Vi ønsker å bytte bil.

Det etter hendelsen sist uke, da fruen snurra midt på strake veien, veldig sporete strekning da!

Men fruen fant ut at bilen bare har antispinn, så nu får vi lufte bytte/salg av bilen, til fordel for en bmw med antiskrens.

Biler som er av interesse er: E38 etter facelift, E39 etter facelift, E46 etter facelift, og ellers alle bmw'er med antiskrens... Kom med forslag, bildeforslag besvares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er ikke de beste vinterbilene nei fikk en overaskelse på 730n en gang men den hadde ikke asc engang! lå plutselig bredt midt på hovedveien med biler i møte :S (helt ufrivillig)

740n står inne den nå. vil ikke ha den ute i saltet og dritten :)

må vell finne en bmw med dsc dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er ikke de beste vinterbilene nei fikk en overaskelse på 730n en gang men den hadde ikke asc engang! lå plutselig bredt midt på hovedveien med biler i møte :S (helt ufrivillig)

740n står inne den nå. vil ikke ha den ute i saltet og dritten :)

må vell finne en bmw med dsc dere da?

Er ikke noe hyggelig å få slike opplevelser nei.

Jeg har hatt bilen ute denne vinteren, har vært så kaldt at jeg tror ikke det er noe problem med rust, har ikke vært mange dagene med slaps/våte veier her...

Uansett, så har jeg IKKE lyst til å bytte, så det blir sikkert vanskelig å få solgt/bytta :)

Har denne antiskrens: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24682200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...