Gå til innhold

BMW E38 728ia.

Share

Anbefalte innlegg

hømm. løper ut å måler jeg. ingen innpå her som har disse nakkeputene da, som hadde giddet å tatt ett mål?

edit:

mellomrommet mellom stengene er ca 15.

mellomrommet mellom de to "skuldrene" er litt over 27cm. selve nakkeputa er 27 ca. grovt målt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dekkene har utrolig mye å si, men det har også kjørestilen :)

Ser bare når dama mi kjører E39en min, det er ofte hu får ukontrollerte sladder. Mens når jeg kjører, er det sjeldent jeg kjenner noe, selv uten antispinn på.

Det er her jeg og er...

Vil ikke si at dekkene mine er dårlige, kan jo sikkert alltid få bedre...

Men de er i alle fall ikke dårlige... Men joda, bilen er brei med breie dekk (235mm) og liker ikke sporene etter hjernedøde sjåfører som kjører japanske biler, som lager bob-banespor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

GT splitteren må du få på ja, er jo mulig å legge seg under bilen og gjøre slike små jobber ute nå :)

Skal nu kjøre ned på bmwccn sitt årsmøte i morra på rica hell i morgen, er vell greit at den er litt skitten, slik at det sees at jeg bruker den hehe. Får si det sånn, siden jeg ikke gadd å vaske den i ste når jeg var ute å kjørte litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja går fint det nå ja :) Men har carport jeg, er tørt inni der uansett ;) Åja du er med BMW CCN du? Får vel "bite i det sure eplet" å melde meg inn igjen jeg å, tross at jeg ikke har så godt inntrykk av Trøndelag avdelingen. Men er noen år siden nå. Får håpe de er bedre på ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går fint med carport :)

Men jeg liker best å stå inne, hvis ikke det er 25+ ute :D

Ja jeg er nu vell med for å støtte :)

Er mest medlem for å få rabatt på treff og hos Strandveien.

Hadde ikke noe planer om å være med på årsmøtet, men da det er så nært så kan jeg vell ikke la være, kan jo heller ikke skylde på de dyre bomstasjonene inn til trondheim heller :lol:

Kan jo være at man ser et kjent ansikt der og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke umulig det. Ser ut til at jeg evt må bruke carporten imorgen, da det hagler som bare F...her ute nå. Når er møte imorgen da? Kansje jeg svinger nedom bare for å se om det er noen fine BMW'er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel nesten si kondulerer! Har du funnet noe ny bil? :)

Ja jeg sitter her og har på en måte litt kjærlighets-sorg.

Er jo ille at jeg ikke fikk kjørt noe mer enn et par uker med de nye 19" sommerhjulene, og jeg kom meg ikke på noe treff med bilen etter at jeg hadde montert coilovers, hadde jo planer om å "slamme" den når jeg skulle på treff.

Siste oppgraderingen jeg gjorde med bilen var å sette på sota blinkers framme, faktisk samme dagen som den ble solgt. Her er de siste bildene jeg har av bilen :cry:

vde6jipxjmpq3aqb3xtc.jpg

23az80ky23w0klvwzfdd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...