Gå til innhold

mangler kat. eukontroll?

Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei. kjøpte min 740 i sommer. bilen hadde da montert ett effektanlegg. det er helt syk lyd i den, nesten for mye.

når jeg la om dekk i går, så jeg at katalysatorene er fjernet. (så hvertfall slik ut, må dobbelsjekkes). det er sveist inn ett rør istedet tror jeg. dårlig løsning synes jeg. hvordan går dette på eukontroll? og kan jeg klage på selgeren om dette?

så på gs, og de skulle ha 22k for 2 nye kat. men fant på ebay til en brøkdel av prisen heldigvis :D

vil bilen bli stillere med kattene montert?

er en stund til jeg skal på eukontroll men liker å ha ting i orden ;)

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ofte litt an på han som tar kontrollen, men det er ikke dermed sagt at du ikke kommer gjennom, altså at bilen din ikke slipper ut mer c02 enn det som er godkjent. Er jo bare å prøve, hvis ikke selger biltema katalysatorer som sikkert kan brukes i nøden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil helst ha "original style", orker ikke å måtte sveise å dritt. fant på ebay nå for par tusen for stykket ca, så ikke så ille de da :D men må nesten på verksted å gjøre dette, trasig å ligge på grusen under bilen :P

kan de bli vriene på teknisk kontroll pga lyden på bilen tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg et verksted som ikke tar avgasskontroll. Er nok av de :wink:

De kan "ta" deg på at du ikke har montert katalysator og evt. støy (få som tar seg bryet), men igjen finn noen som ikke er så nøye på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...