treige Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Har gått litt sakte, men nå er da motor'n ute. (Girkassa ble sittende)
bmw520 Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Litt artig kran det der åssen er det med motorene, var det ulike nr?
treige Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Lettvint med "motor-kran" og løftebukker Motoren hadde nr. 891 hvis det var det du mente? Og boksen 184
bmw520 Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Og det var 249 du hadde fra før eller? joa kran må man ha, det jeg mente at det var en litt spesiell kran, ikke sett ei sånn før
treige Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Begge blokkene hadde nr. 891 Har kran i taket også, men den blir for brå.
treige Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Sånn, da er endelig den "nye" motoren satt i. Mangler bare å koble noen ledninger og olje/filter er "bestillt" for det blir oppstart.
treige Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Da har den fyra og alt virker bra. To ting som "skurra" ved første fyring. -Den gikk bare å rusa seg opp og ingen turteller, men bytte føleren på svinghjulet så var det problemet løst. -Og måtte bytte returslangen mellom dyse fire og fem. Noen som vet hvilken type kjøleveske jeg må bruke, den går på vann for øyeblikket....
treige Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Vanlig blå er mye brukt Så det er ikke noe je må passe på med tanke på aluminium topp?
treige Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Skilter på Må jeg ha "data" verktøy for å fjærne varsel om oljeservice? Mye arbeid/DIY på skifting av dørlås førerside?
treige Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Liten uppdate. Fikk kjørt 50mil før det skjedde noe med automat kassa. Plukka den ut nå i kveld så får se hva som blir gjort. (PS- *Olja lukta helt forjæ....lig)
bmw520 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Om du trenger en delekasse så har jeg Ang dine spm: Må jeg ha "data" verktøy for å fjærne varsel om oljeservice? JA Mye arbeid/DIY på skifting av dørlås førerside? Nei, ta av dørsiden, løsne ledninger på dørlåsen, skru ut skruene som er i framkant og inni i dørkarmen, dem løsner du med å skyve en skinne i dørlåsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå