E30 Ole Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Tenkte å få montert mtech2 fangerene mine... bilen er en 2 dørs e30 som originalt ikke har mtech fangere... her er noen bilder av bilen nå... hva mer må gjøres før montering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 mandagsbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Du har facelift, skal ikke være mye jobb for å få montert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 må jeg få fjernet den gamle nedre delen av forfangeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Det er jeg litt usikker på, veit ikke åssen det er med facelift og m-tech 2, men dette skal jo i utgangspunktet være lettere enn m-tech 2 på preface Har du fangeren løst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 ja har mtech 2 fangeren løst... den er jo todelt foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Du finner monteringsklipssett hos Koed for orginale M-tech 2 fangere, dog noe av det kan være ganske dyrt. Kommer meg ikke inn på Koed, men du finner det lett om du går inn på M-tech delen for E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 fortsatt ikke fått orden på dette, noen som vet?? det jeg lurer på er hvordan / om jeg skal ta av den nederste delen av fangeren som sitter der... den metalldelen hvor tåkelysene skal sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Du må bore hull i den nederste delen av fangeren og montere klips for å montere leppen utpå. Gi meg mailadressen din, så kan jeg sende deg monteringsinstrukser. Bak er det straight forward. Bare å sette fangeren rett på med standard fester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå