Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Åja...det kunne kanskje misforståes litt ja! Bilstein B6-B8 etc er jo bare dempere uten fjærer Jepp. Fant ikke B10 i første omgang.. Kan være jeg går for de B10ene da.. Må tenke litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Bilen min med supersport 60/40 senk Hvordan funker dette på vinteren? Er den ikke noe lav da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Kjøres ikke på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Kjøres ikke på vintern Ok.. Da slipper du det problemet.. Jeg skal kjøre på vinteren.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 om du skal ha noe senk da, så er det coilovers eller 40/15 kanskje som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 om du skal ha noe senk da, så er det coilovers eller 40/15 kanskje som gjelder Justerbart blir det ikke. Har søkt en del på nettet nå og de B10 settet senker veldig mye foran så det ser ut til at det blir HR Cupkit 40/15.. Det er litt dyrere enn B10, men er mere passende for helårs kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Jeg hadde gått for 40/30 senk, litt mer normal senk, i forhold til 40/15 senk, som blir at bilen er ganske så høy bak, og ligger langt nede foran, 40/30 er mer ren senk, og ikke oversenka og jævlig, kjerringa hadde det på sin e36, det fungerte veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå