Gå til innhold

Sooo Wrong! Min Volvo kryss BMW :D

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?

har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre.

og, den volvoen gledde bmw sekser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?

har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre.

Er en på PPF forumet som har gjort akkurat dette, men det har du sikkert sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en på PPF forumet som har gjort akkurat dette, men det har du sikkert sett. :)

den har eg faktisk ikkje sett :o har sett m50 sierran til skogenracing da, galne svensker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har eg faktisk ikkje sett :o har sett m50 sierran til skogenracing da, galne svensker :P

Ja, var den svarte fra skogenracing. 499rwhp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...