Snake____1 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Hehe, you guessed it Volvo 740GLE 1989' Som jeg ikke klarte å leve med vinteren ut Måtte jo ha noe med BMW å gjøre Så her ble det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Tenker enkelte reagerer nå dem hører lyden av en rekkesekser under panseret på 740n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 hadde vert bedre om du satte den i Compacen min hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 You crazy shit... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Fint når du blir stoppa, og ser at det er en BMW motor under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Hehe, artig. Hvordan går den i forhold til andre turbo-Volvoer? Sleng opp en film om den er kjørbar a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Haha denna var morsom fikk lyst til å høre lyden i den få ut en video a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn? har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre. og, den volvoen gledde bmw sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 hehe artig påfun kan sje ei o sku hive over ein m50 motor som er til overs i 740'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre. og, den volvoen gledde bmw sekser Er en på PPF forumet som har gjort akkurat dette, men det har du sikkert sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre. og, den volvoen gledde bmw sekser Er en på PPF forumet som har gjort akkurat dette, men det har du sikkert sett. den har eg faktisk ikkje sett har sett m50 sierran til skogenracing da, galne svensker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre. og, den volvoen gledde bmw sekser Er en på PPF forumet som har gjort akkurat dette, men det har du sikkert sett. den har eg faktisk ikkje sett har sett m50 sierran til skogenracing da, galne svensker Ja, var den svarte fra skogenracing. 499rwhp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 så lenge det er den veien så får det gå, hadde vært mer fy med volvomotor i bimmern syns jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ja, var den svarte fra skogenracing. 499rwhp. den er syk den men blir kjedlig med bare 192hk i min da med m50b25 non turbo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Sjå her ja!! Legg ut prosjekt tråd på volvo forum du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå