Muztang289 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 også ville jeg sjekket prisen om du kommer med kassa selv fra et verksted, mulig du kan få et verksted til å ta ut kassa for deg, jeg gjorde det, så kjørte jeg kassa til Rats. så de slapp å montere den ut av bilen, om det er det må til da. Hei, bilen er allerede fikset, for over en mnd siden.. Bare vært litt lat på oppdatering.. Jeg hørte rundt om i hele Norge når det kommer til overhaling, billigste i Norge kom på 42 tusen, og det dyreste kom på 52 tusen ( RATS ), jeg fikk jobben gjort hos STM i Sverige til 28 tusen norsk.. Ser du også bor i Oslo? 2 stk 740 i Oslo er ikke ille! Vi får møtes en dag å sikle på bilene til hverandre å snakke om planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer740 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Hei igjen, det må vi gjøre!! har sett etpar andre e38 i byen her, men ikke mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Hei igjen, det må vi gjøre!! har sett etpar andre e38 i byen her, men ikke mange! Du har sikkert sett min, for min går rundt 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 En liten update.. E38 er en meget sterk, solid og ikke minst tung bil, men når enn møter på et kjøretøy som er ca 3-4 ganger lengre enn bilen og kan veie 10-30 ganger mer så må desverre bilen kaste inn håndkle.. Dette høres dramatisk ut, men er heldigvis ikke så ille.. Var på vei ut på motorveien og da jeg skulle legge meg ut kom det en trailer som " ikke merket / ikke så meg " som dro meg med bortover via rompa på bilen, ble en ganske fin og brei sladd med mye "kroppskontakt" imellom kjøretøyene.. Enkelt og greit, sjåføren hadde ikke tid til å skrive skademelding, politiet hadde ikke noen ledig biler til å komme og han sa han skulle ringe meg til fredag for å møtes å skrive skademelding.. Noen som har trua på at han faktisk tar kontakt og er villig til å skrive skademelding? Hva synes folk jeg bør gjøre i en slik situasjon? Planen er å dra ned til sentrum å skrive anmeldelse ikveld mot kjøretøyet.. Skaden er ikke stor, men kan fort komme på en 20 tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Idioter ass... La meg gjette, han var polsk og hadde dårlige dekk også eller? Sto og så på en semi som prøvde å komme seg opp fra jobben, sto i en time uten å komme seg opp, og står der vel enda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Idioter ass... La meg gjette, han var polsk og hadde dårlige dekk også eller? Sto og så på en semi som prøvde å komme seg opp fra jobben, sto i en time uten å komme seg opp, og står der vel enda:p Nei, finsk laste bil med svensk-ish talende sjåfør med svensk tilhenger.. Dekk glemte jeg å sjekke, for dette har en ganske viktigfaktor OM han faktisk kjørte på ulovlig dekk.. Men siden det er en lastebil som går ifra Sverige og Norge hele tiden og et relativt kjent firma han kjørte for tror jeg dekk osv er i orden på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Du tok reg nr. på lastebilen håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Du tok reg nr. på lastebilen håper jeg? Ja, selvsagt gjorde jeg det.. Har både nummeret på lastebilen og tilhengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 jeg personlig hadde aldri latt en slik situasjon avsluttes uten å fylle skademld... men håper han tar kontakt og at detta ordner seg... skaden så da ikke så ille ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 jeg personlig hadde aldri latt en slik situasjon avsluttes uten å fylle skademld... men håper han tar kontakt og at detta ordner seg... skaden så da ikke så ille ut... Nei, men hadde ikke stort mer valg.. Fyren som kjørte var IKKE i det minste laget og så ikke helt god ut.. Politiet snakket jeg med og hadde ingen ledig biler, men de lagret dette som en logg som jeg kunne refferere til når jeg skal skrive skademelding så forsikringa hvertfall kan se at jeg kontaktet politiet ang. dette.. Det er hvertfall bedre enn ingenting.. Skal dra ned på stasjonen nå å anmeldet forholdet hvertfall.. Skaden er ikke ille nei, men en ny fanger bak koster alene ca 8500, pluss dill dall og lakkering samt arbeid.. Så kan fort bli 20 tusen om ikke mer.. Må si meg overasket over hvor solide disse bilene er når det kommer til slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 utifra forklaringen din på ulykken hadde jeg regna med totalsmadra bil... det der var jo "pen parkeringsbulk" er visst bare min sjuer som ikke tåler noe:p Du skal anmelde forholdet? har du ikke fått tak i sjåføren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg lagde forklaringen ganske dramatisk for å nettopp skape litt drama.. Har vært å anmeldt forholdet nå, men anmeldelsen "trer ikke i kraft" før etter at jeg har ringt til politiet og sagt ifra at han ikke har kontaktet meg som avtalt. Grunnen til at jeg da anmeldte dette idag og da ikke på fredag er fordi det vil se bedre ut for evnt. forsikringsselkapet at jeg handler kjapt enn at jeg drøyer dette.. Får nå bare håper på det beste og krysse fingra, regner med at skadene kommer på en ca 20-25 tusen, tenkte å takstere bilen imorgen for å få en reêl takst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 ALDRI La noen dra fra skade uten skade meld eller noe skriftlig og ta bilde av av legtimasjon med mobil . Jeg har vært domsnill 2 ganger . begge ganger nekta rasshøler om de ikke kjenner til noe skade og jeg hadde ingen bevis Men nå lar jeg ingen slippe før jeg har noe skriftlig. og hvis du ikke har noen bevis/skade melding så ber du motpart å sende meld med sin mob til deg hvor han innrømer sin skyld, da har du noen kort å spille på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hva gjør man om vedkommende nekter og bare drar da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Man følger etter og skremmer dem... Problemet er... i forsikringssammenheng er det den påkjørte parten som har bevis ansvaret... Jeg har blitt påkjørt to ganger..begge gangene måtte JEG bevise at det var motpartens skyld. De nekta at de var innblandet i ulykken, og jeg måtte da ut og ta bilder av området/situasjonen på nytt og skrive utallige brev... Ulykkene skjedde i april og mai ifjor..enda ikke blitt oppklart/avgjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå