Muztang289 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hehe, det er nice.. Du får si fra om du er ute å råner en kveld det er streetmeet eller noe.. Får rulle sammen som et godt eksempel for alle andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 jaja jeg skal ut å kjøre litt i kveld, men trukke det er så mye liv.. du får henge deg på om du ser meg og en e39 eller to ! det hender vi er ute å tøffer oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 jaja jeg skal ut å kjøre litt i kveld, men trukke det er så mye liv.. du får henge deg på om du ser meg og en e39 eller to ! det hender vi er ute å tøffer oss Hehe, sweeet Var mye ute ikveld sjææl.. Så intet noe til E38'n din.. Var dødt ute idag ja.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Får komme med en liten utdate.. Nærmeste planen fremover nå er å få i noe ordentlig anlegg i bilen.. Jeg skal få dette bygd ordentlig, bygge egen kasse perfekt til bagasjen slik at jeg forsatt har noe bagasjeplass igjen, få inn 5000RMS 15" og forsterker på 3000 RMS, etterhvert vil det komme gelebatteri, saftig frontsett, baksett og evnt en forsterker til på 3000RMS til bassen så jeg får mer kontroll over elementet.. Blir vel kjøp av anlegg ved starten av neste mnd, men tenkte å starte å strekke kabler osv nå til uka så dette ligger klart.. Vil nok bli tatt noen bilder under jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 synes den var drit fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 synes den var drit fin jeg Tusen takk.. Er ikke ei strøken perle, er desverre noe rust som skal bli tatt innen detta året er omme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 740 er 740 uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 740 er 740 uansett:) Det er sant, er mange 728'er på veiene, sjeldent jeg ser 740 på veien.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 skjeldent man ser hva der er også. er jo ingen med merker bak hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ofte jeg ser bilene med merker bak, men er enkelte som ikke har det.. Jeg kjører med merket på, og det skal få lov til å være der også.. Har lyst til å kjøpe " 725 tds " og overaske folk som tror dem kan dra ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjør med 718i har sett deg noen ganger på hauketo de siste dagene? Kjører rundt med en rød touran med en hvit logo hvor det står Peppes xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjør med 718i har sett deg noen ganger på hauketo de siste dagene?Kjører rundt med en rød touran med en hvit logo hvor det står Peppes xD Nei..! "716iA" Hah =D Stemmer det, vært mye nede hos en kompis å hjulpet han med anlegg i E34'n hans =) Du får tute på meg når du ser meg Du jobber på Peppes på Hauketo? Lukter rabatter lang vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Har lyst til å kjøpe " 725 tds " og overaske folk som tror dem kan dra ifra.. Må ikke spøke med 725tds`n, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 nei sant d 725 tds er ikke så gale tunet men org er d ikke no stort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Kan bli litt lite med 2.5 på en såpass stor bil ja, har merket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå