alpina b3 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 begynnte med pleie av m5:en idag, 2 mobiltlf bilder idag, flere kommer når den er ferdig takk til TW bilpleie før all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 idag kom det en del deler, og eg vart nesten ferdig med utvendig polering nå gjenstår felger, lister og intreør Takk Henrik på schmidemann norge før all hjelp ang eksosanlegget og åter en stor takk til TW bilpleie før at eg fikk låne lokalen hans og han ekspertise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Rå bil, M5 touring er noe for seg selv Noe rust på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 enig.. e34 m5 touring er en utrolig kul bil! og denne så veldig fin ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hei og gratulerer med flott bil! Har selv E34 M5 Touring og syns det er en veldig artig sommerbil! For inspirasjon se mitt E34 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 E34 touring, the best there is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 takk før alle positive kommentarer. King B din m5 er helt rå, men får vel vanskeligt at følge den takt du opdaterer din m5, men min m5 lever vel et ganske lungt liv(ingen banekjøriong her, bare kose turer og en og annen langtur) Det er minimalt med rust, så vidt i bakre hjulbue har det titttet frem lite som er så lite at det tar vi i helgen, ellers har gammle eier tatt det som varit av rust(pedantlig fyr, gs sa det var den nest beste m5 de har hatt inne på lang tid, og de kjenner bilen siden lenge) har 2 fulle a4 sider med deler som er kjøpt på gs de siste åren, bla nytt opsett med edc, renovert motor med bla ny topp, stempler... lakken er bra , når man tenker på at den er fra 1993 bakfangeren har sleppt litt farge nederst og har ett par riper, og ene listen bak har ett merke, skal skiftes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 RACING DYNAMICS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Fy faen, råere bil enn E34 stv skal enn lete lenge etter! Og den der var utrolig fin selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Meget fin touring! hvor kjøpte du 14 liter med castrol 10w60? lurer på å bestille noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 kjøpte olje fra mapodo.de giroverføring, full oljeskifte(motor,gir og bakaksel) er tatt idag på GS Skiftet og deler i forstilling med hjulkontroll återstår på eu er handbrekkvajern på venster side . ellers gikk den igjenom foruten avgasslekasje som blir eliminert når eg får det nye eisenmann/supersprint anlegget på plass(må få tak på noen rør før at spleise ihop dem med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Eisenmann/supersprint anlegget kommer endelig på plass neste uke stabstag og insuget fra racing dynamics likaså noen med e34 m5 som skal på treffen på Sunndalsøra den 8 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 takk til Pierre på Svendsens eksos Trondheim før det fine jobben med at montere og spleise ihop supersprint/eisenmann anlegget , nytt fleksirør vart det og racing dynamics insuget er og på plass, var en del jobb at få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Veldig pen bil Hvordan ble lyden da? Hvilken farge er bilen? Ligner på fargen jeg har på min 520touring (fjordgrå) Får bare mer og mer lyst til å droppe planene om å selge e34'n min når jeg ser slike flotte eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 min bil er diamantswarz lyden vart bra den, låter ganske brutalt med insuget eksosen behøver vel noen mil innen det er helt inkjørt skal få se om eg kan få til en filmsnutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå