Gå til innhold

Kjøp av ny M3 :D

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eller hva med å gå over til 5'er? :D

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... levant_ads

Ihvertfall ikke en som er ombygd..

Har snust litt på M5, men for meg er det bare 3-serie coupe som gjelder ;)

Har også sett på RS4 og 911turbo, men BMW er vel det "klokeste" valget?? :D

klokeste valget tror jeg er 911turbo her gitt, det er en bil som holder seg sinnsykt i pris. Alle vet hva det er også, m3 er mer for kjennere og faller noe litt fortere i pris.

nå har jeg kun kjørt 996Turbo og må si... fy faen for en opplevlse. Hvis m3 og rs4 er noe i nærheten så må det være helt vilt rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som liker nye m3'n i sedan utgave best?:) ellers så må jeg si lykke til med å finne drømme bilen! trur jeg ville leita litt på det tyske markedet, både med tanke på utstyr og pris.

edit: fyller ikke denne de fleste av "kravene" dine? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23169412

Jepp, den fyller omtrentlig alle krav, utenom ett. Jeg vil aller helst ha den i mørke grå. Alle de herlige formene på bilen tydeliggjøres langt bedre på en mørke grå - kontra svart.

Ellers har den alt av ønskelig utstyr. Kjempe fin utgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som liker nye m3'n i sedan utgave best?:) ellers så må jeg si lykke til med å finne drømme bilen! trur jeg ville leita litt på det tyske markedet, både med tanke på utstyr og pris.

edit: fyller ikke denne de fleste av "kravene" dine? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23169412

Jepp, den fyller omtrentlig alle krav, utenom ett. Jeg vil aller helst ha den i mørke grå. Alle de herlige formene på bilen tydeliggjøres langt bedre på en mørke grå - kontra svart.

Ellers har den alt av ønskelig utstyr. Kjempe fin utgave :)

var det jeg tenkte ;) og jeg er helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som liker nye m3'n i sedan utgave best?:)

Nope. Vi er iaf to stk ;)

RS4 (B7) sedan er også sykt nice, men mange sier det er en litt "kjedelig" bil å kjøre. Dette har vel sikkert noe med at Audi-folket har vært vant med twin-turbo fra tidligere RS4, noe som naturligvis gir en helt annen kjøreopplevelse.

I tillegg til at M3 er en mer sportslig bil fra grunn av så har du jo også fordelen med at kosegutta fra ESS kan friske opp bilen på en trygg og forholdsvis rimelig måte ;)

Gleder meg til å se, uansett hva det måtte bli. Jeg vet du ikke skuffer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg i morgen så kan jeg forklare det jeg nevnte i pm. Som jeg skrev der hadde jeg ikke vurdert å kjøpt en import m3 med mindre det er BMW Norge som har hentet den.

Mange gode forslag til morobil her. 997 turbo er kjempe bil og det er sikkert en gt3 også, men en gt3 er ganske hardcore hvis du skal bruke til mye vanlig kjøring. 996 turbo var en bil jeg vurderte, men alle sier det er en rettfrem bil i forhold til en 997 c2s riktig satt opp. Skal du bevege deg over til Porsche hadde jeg gått for en c2s.

Vi får satse på at du ender opp med en m3 og av de som er tilsalgs er det bare den på Gjøvik og den på hønefoss jeg mener du bør vurdere. eller så kan du gjøre som meg. Jeg ville ha en m3, men endte "bare" opp med en 335. Har lekt meg litt mot en e-46 m3 og hadde ikke noe problem med å følge den...335 er også vesentlig raskere en z3Men selv om den har mer hk, lettere svinghjul +++ min har jeg bare montert eksos på men ess kan også leke med 335. Hvis du skal til Oslo så er det bare å ringe så kan vi ta en tur. En nyere bil der man bare kan ringe til verkstedet og du vet at du ikke får regningen er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...