VSO Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Halloen.. Vurderer sterkt å hente meg en 7-serie (735).. E38 Men lurte på om det er noen som har noen erfaringer me denne bilen, er jo ikke så vanlig å se de langs veiiene, så er dette en bil å satse på? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Bil du kommer til å forelske deg i Komfort er det ingen ting å si på hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 studer bakstilling for rust, er noen bakstillinger som er dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26058771 Denne? Sett litt på den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Hmm Ja ska sjekke nøyye etter rust... Jepp, flonoen, den ja, har snakket me det, og er veldig mye mulig jeg skal hente den ja... Men er veldig spennt på hvordan forbruket på disse er?.. noen som har noen aning på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Om du ombestemmer deg, kunne du vert en knupp og sendt en pm med hvorfor du gjorde det? Eventuelt bare poste i tråden her da. Lykke til med bilkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg har ingen E38, men jeg har E39 med nøyaktig samme motor. Forbruket varierer selvfølgelig alt etter årstid, kjørestil og dekk/felg kombinasjoner, men jeg kjører langkjøring på min (gjerne med varierede hastigheter 80-120 km/t) og da får jeg bilen ned i 0,8 l/mil. Blandet kjøring (med mye by) om sommeren pleier å beregne seg til 1,1-1,2 l/mil hvor det på vinteren vil naturlig å beregne 1,3-1,4 l/mil. Motoren på disse er ellers helt fantastiske. Forøvrig så det ut til å være en meget pen 735i til en hyggelig pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå