Gå til innhold

Vurderer kjøp av E36 M3 fra finn.no

matss
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til den prisklassen, syns jeg også at det burde være mer som var i orden, uten alle de små fillefeilene.

Og når det er sånne feil, kan du banne på at du finner flere etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gått mer og mer opp for meg nå. Takk for innspill alle sammen. Er nok like greit at noen andre kom først til mølla.

Er snakk om mye penger også. Noen som vet om noen som selger en godkjent ombygd 3,2? Blir litt dyrt med en orginal en. Og jeg gidder ikke kjøpe meg 3.0 når jeg først skal ha M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes den så sliten ut, motorrommet lei seg, øyelokk, sotete vinduer, jalla ratt (-for ikke å snakke om girkulen!) osv. Men for all del, sikkert en kanon bra bil, men første inntrykket mitt var ikke heeelt der!

Hadde heller slått til på denne

Denne ser jo usedvanlig bra ut, rett farge, rett motor! Bare bakvingen som må byttes i noe orginalt noe ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25182538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes den så sliten ut, motorrommet lei seg, øyelokk, sotete vinduer, jalla ratt (-for ikke å snakke om girkulen!) osv. Men for all del, sikkert en kanon bra bil, men første inntrykket mitt var ikke heeelt der!

Hadde heller slått til på denne

Denne ser jo usedvanlig bra ut, rett farge, rett motor! Bare bakvingen som må byttes i noe orginalt noe ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25182538

Den så ikke ille ut nei. Men er automat :(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er jo orginal da, så ikke så rart. men ja, er jo dyr. men de bila der synker jo ikke akkurat i pris med det første.

grått dashbord og tørtrekk ser jo helt jævli ut :P

men ellers virka det som en ryddig bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er jo orginal da, så ikke så rart. men ja, er jo dyr. men de bila der synker jo ikke akkurat i pris med det første.

grått dashbord og tørtrekk ser jo helt jævli ut :P

men ellers virka det som en ryddig bil :)

javet, likte det ikke helt selv. men det er nok bare en vanesak! er resten av bilen bra, så har ikke det noe å si for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vil ikke bilen gå meget dårlig når vanosen er blokka? 328n min gikk som en dass når vanosen var deffekt

Hvis man gjør det med hensikt så locker man vanos i høyeste trinnet så man oppnår samme topeffekt (vil jeg tro).

Men ser ingen grunn til å blocke vanos uten at man kjører vesentlig kvasse kammer og andre motoroppgraderinger. Tipper man mister en god del bunndrag på det.

Sikker på at ikke 328en din var i noe nødmodus eller noe slikt i tilegg dirty?

Etter å ha lest en del om vanosenen i e36/e46 etc så tror jeg te fleste ikke fungerer orndtlig lendgre uansett. Pakningene som BMW har brukt i vanos er vanvittig dårlig og begynner å takke for seg faktisk etter ganske få 1000km. Det er lite vits å bestille ny vanosdel som også er dyr. Løsningen er å bestille utskiftbar vanos-sett fra drvanos eller mrvanos (sett med pakninger) og bytte de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...