Harabo Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Jeg har akkurat trekt alt av ledninger til sub og forsterker i E46, og jeg har lagt remote ledningen opp ved strømledningen, over motor rommet og til ECU boksen (den boksen med sykt mange kabler rett bak rattet) Men hvilken av ledningene oppi der burde jeg bruke? Burde jeg brukke samme ledning som på angel eyes? Eller vil dette tappe batteriet fort med tanke på når forsterkeren står på? Se STEP 4 i denne tråden for og få en viss aning av hva jeg driver med: http://www.unitedbimmer.com/forums/lighting-diys/12457-dyi-bavtoys-angel-eyes-install-guide-e46.html Eller er det noen lettere løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Halla Helge, ta og kobl den opp til tenningen! Skrur du på tenningen skrur forsterkeren seg på Eller så kan du lage en bryter, men da må du passe på å skru av bryteren når du skrur av anlegget, ellers så står du uten strøm dagen derpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Hva med og koble den på Remoten på spillern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Ja hvorfor i alle dager har du strukket remoten ut i motorrommet. Du kunne bare tatt den sammen med signalkablene inn bak spilleren. Uoriginal spiller = ofte blå ledning Original spiller = hvit ledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harabo Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Ja hvorfor i alle dager har du strukket remoten ut i motorrommet. Du kunne bare tatt den sammen med signalkablene inn bak spilleren.Uoriginal spiller = ofte blå ledning Original spiller = hvit ledning Takk takk, da drog jeg den tilbake og inn til spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Eventuelt koble den opp imot baklyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Eventuelt koble den opp imot baklyset Haha ja det hadde vært epic Suben slår bare inn når du bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lordskodda Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Koble den sammen med remote til antenne-forsterkeren i bagasjen. Den sitter på venstre side bak dekselet. er den hvite kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Eventuelt koble den opp imot baklyset Haha ja det hadde vært epic Suben slår bare inn når du bremser kobler den på kjørelyset da vettu,ikke bremselyset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Eventuelt koble den opp imot baklyset Haha ja det hadde vært epic Suben slår bare inn når du bremser kobler den på kjørelyset da vettu,ikke bremselyset:) Ååå du skjønte ikke at jeg kødda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Min er kobla opp mot parklys. Lite kjipt om man bare står å venter noen plass med lysne av, subben dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Min er kobla opp mot parklys. Lite kjipt om man bare står å venter noen plass med lysne av, subben dør Som regel når du står å venter på noen har du vell på parklysa? Har i hvertfall jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Min er kobla opp mot parklys. Lite kjipt om man bare står å venter noen plass med lysne av, subben dør Men forsterkeren til frontsettet lever fortsatt da eller? xD kødda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Min er kobla opp mot parklys. Lite kjipt om man bare står å venter noen plass med lysne av, subben dør Men forsterkeren til frontsettet lever fortsatt da eller? xD kødda Alt annet er nok koblet opp som orginalt ja Er mer enn en gang eller to iløpet av et år jeg kanskje merker noe til at subben er ute av drift skal jeg være ærlig ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå