Clerion Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Fikk telefon av samboer`n som var på vei til Elverum i dagtidlig. Hadde såklart greid å smelle i 90kmt igjennom fotoboksen på Øksna (70 sone) Hva blir straffen for noe slikt? I tilegg er bilen regga på MEG, hvordan går dette til i forhold til prikker osv? Mulig å få "overført" slik på den som kjørte bilen? Gidder ikke ha prikker fordi hun har kjørt for fort
StianA Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 du får ikke prikker i hvertfall det er helt sikkert straffa blir vel bare en bot men usikker på hvos mye da
Clerion Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Puh... Sålenge det er greit driter jeg i alt Var rimelig forbanna når ho ringte... Forklaringen var "Jeg prata med Sandra(dattera) og det var snøfokk"
ealoken Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 du kan si at du ikke kjørte bilen, også må hun ta bot og prikker.
Clerion Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Det ser man vel igrunn på bildet at jeg ikke kjører
tonyku Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Viss sjåføren er gjenkjennelig ska sjåføren ha bota. Men når det gjelder det med en annen sin bil og ulik sjåfør så er det påbudt å "angi" personen som kjørte, forrutn viss det er i nær slekt. Ja heeeeelt sant. Dem sa det på Lenssmannskonotret på Jessheim Er sikkert samme boksen "jeg" blei tatt i og. Bare at det ikke var meg som kjørte. Dem ringer deg uansett for å "spørre" om du har kjørt for fort. Det har dem ihvertfall gjort når jeg har blitt tatt bilde av.
BMW-Coupe Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Var veien dekt med snø? Ganske sikker på at dette blir 4800kr, og to prikker.
Bimmerfører Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 90km/t i en 70 sone, vil være 4800,- pluss 2 prikker. Du vil enten få en telefon eller ett brev fra lokalt lennsmannskontor, hvorpå du blir spurt om du kan gjenkjenne sjåfør, eller vedgi at det var deg som kjørte. Nekt på dette, så du kan reise på det lokale lennsmannskontoret for å se på bildet, er dette utydelig så kan du bare si at du ikke vet hvem sjåføren er, for det er politiets sin oppgave å bevise sjåførens identitet, og er bildet uskarpt eller utydelig så henlegger de saken. Du kan og vil uansett ikke bli straffet hverken for fartsovertredelsen eller for å ikke oppgi riktig sjåfør, HVIS DETTE IKKE FREMGÅR TYDELIG på bildet. Tro meg, dette er meget enkel skuring, siden jeg selv har opplevd at 2 av 2 bøter er slette pga dårlige bilder.
Dirty Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 var å henta en bil for 1 år siden, så blinka det, var over lappegrensa, så solgte bare bilen, omrega den aldri på mitt navn. har ikke hørt no mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå