Gå til innhold

slår seg av

Anbefalte innlegg

Derfor jeg nevnte varmgang. Har ikke originalspillerne en liten vifte bak? Hvis denne ikke funker så kan det jo være at den blir så varm at den til slutt kutter. Ser ikke umuligheten med at det kan skje ca. etter like lang tid hver gang.

Hadde selv et gammelt anlegg (uoriginalt dunkdunk) som kutta ut etter ca 25 min. Det var fordi forsterkeren ble for varm. Skrudde av anlegget i 5 minutter så kunne jeg spille igjen en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS det er slik at det er en funksjon som slår av spilleren etter 20 min når IKKE motoren går, så vedder jeg kneskålene mine på at det er denne funskjonen det er noe krøll med. Spilleren TROR at du står og spiller uten at motoren er igang, altså slår den seg av. Ta tiden noen ganger, slår den seg av etter nøyaktig 20min hvergang er det garantert en slik funskjon. Ved varmgang vil det variere er fra gang til gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du forske litt og finne ut hva som trigger forskjellen motor går/motor går IKKE. Det kan jo være en spenningsføler internt i radio/cd delen som kjenner om spenningen inn er over 13,5V, og da skjønner at bilen er igang og lader batteriet. Men dette blir bare spekaulasjoner. MEN så vidt jeg vet er det bare +12V og +12VIgn inn på spilleren, så sånn sett skulle det ikke være noen forskjell om du bare har tenning på eller bilen går. Men kan jo være et "dynamoen lader" signal på Canbussen. Men igjen, tenker kun høyt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra noen tenker.

jeg har jo som sakt ikke peilig på bmw, og har akurat skaffet meg en.

men skal se om jeg kan finne mulig feil i kveld etter jobb.

øøøh hvordan får man ut spilleren.?

har fått med meg at man må fra av volumknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...