Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt 10 dager hvis deler er på lager,delene kommer fra danmark så først er det moms toll ,så går det videre til koed norge som sender det til deg hvis jeg har forstått det rett,så det tar litt tid

Skrevet

Ca en ukes tid, kommer rett fra Danmark, men det merker du knapt som kunde, da de besørget import/moms for deg. Evt retur gjøres til norsk adresse. Tror ikke det betyr noe særlig at det sendes fra Danmark når det gjelder leveringstiden.

Skrevet

Kan ikke si meg annet enn fornøyd. Har lagt igjen ca 50k hos koed pr dags dato.

De kan bruke litt lengre tid på å levere varene, men servicen er upåklagelig og overlegen de andre aktørene. Det er min mening.

Skrevet

Koed er bra saker det; rimelige deler av god kvalitet. Super kundeservice! Ingen problemer med å anbefale andre å handle hos de!

Skrevet

Har ingenting å klage på de for. :) en bestilling jeg gjorde en gang manglet en av delene bare, men når jeg tok kontakt med de ang. det så skulle de sende den med en gang. dette var mandags ettermiddag. påfølgende onsdag datt delen ned i postkassa mi gitt. sendt som ekspress med nesten 100kr i frimerker på. he he.

Skrevet

Koed er bra. ,men du må ikke ha det travelt med delene, er noen her som har fått dem kjapt, d har skjedd meg kun en gang, bruker ofte å da rundt 2 uker, men som sagt, har man det ikke så travelt, så har det ingenting å si :)

Skrevet

har null å klage på til de jeg ass. bra support, men ikke noe du kjøper fra om bilen står og du vil ha den på veien igjen rask. litt kronglete nettside synes jeg. kjekt at de har bra utvalg av brukt også :D

Skrevet

har null å klage på til de jeg ass. bra support, men ikke noe du kjøper fra om bilen står og du vil ha den på veien igjen rask. litt kronglete nettside synes jeg. kjekt at de har bra utvalg av brukt også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...