wbiter Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Viften bråker som et uvær, som om et lager ikke bare er gåent men borte! I tillegg kan den finne på "å kjøre seg fast", høres ut som den blir mekanisk stoppet av noe. Andre ganger bare stopper og starter den som om den var termostatstyrt. Den funker ikke på 1, da det virker som det er for stor mekanisk motstand, og på 4 vil den "kjøre seg fast" så kjapt at også den settingen er ubrukelig. Noen som har noen idé? Eller er den rett og slett moden for utbytting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 BYTT vifta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 BYTT vifta! Jeg er selvsagt veldig fristet til bare å gjøre det. Grunnen til at jeg trodde det kunne være noe annet, er at en gang fikk jeg fikset ledningsnettet fordi det var noe galt med ryggelys og servicevarsellysene. Vifta var også da på denne måten men ble i orden etterpå. Siden har vifta begynt å fuske igjen selvom alt annet er i orden. Også dette med at den virker "termostatsstyrt" og slår seg av og på får meg til å tenke at det er noe mer enn bare en defekt vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Det er ikke noe å tenke på, er bare å bytte. Men vær obs på at det er forskjellige vifter ute å går på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Det er ikke noe å tenke på, er bare å bytte. Men vær obs på at det er forskjellige vifter ute å går på E30 Ok, fryktet det. Har sett at det er mange. Har du (eller noen andre) noen idé om hvilken jeg skal ha? Dette er en 92 318i Cab, ikke noe klima el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Da er det sannsynligvis delenr 64111373766 hos http://www.schmiedmann.no Ring dem og hør, de har peiling og fant ut av det for meg når jeg slet med det samme nettop. Hvis du evt plukker av dekselet oppe på torpedoveggen og måler bredden fra utside/utside på skovlene på vifta skal det godt gjøres å kjøpe feil vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå