thomaleo Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 hei hei da var prosjekttråden min startet, har jo mine fine planer Bilen er en BMW E36 1993 modell med 316I motor. felgene som brukes på sommer er M5 kopi felger 18" og 225/40. Eksteriør: M-Tech frontfanger: Lakkert og Montert M3 Diffusor: Lakkert og Montert Nytt Effektanlegg: har tenkt meg simons effektannlegg:) Ikke montert M3 Speil: Lakkert og Montert Lyktesenkere Framme: Lakkert og Montert Støtdempere Framme (orginal vare): Montert Baklykter LED: Montert Bakrute Senker: Lakkert og Montert ICC M3 Spoiler: Lakkert og Montert Angel Eyes Ringer (ettermonteringssett): Montert Moderne Plastskilter: Montert Interiør: Nytt ratt: Ikke montert Ny girkule: Kjøpt og satt inn Nytt håndbrekkhåndtak: Kjøpt og satt inn Ny Stereo: Kjøpt og satt inn, men vurderer ny spiller Basskasse: Kjøpt og satt inn, men skal kansje kjøpes nytt Nye Høytalere Dørk framme: Kjøpt og satt inn Nye Høytalere Hatthylle: Kjøpt og satt inn Nye Diskanter I Dørene: vet ikke om det trengs så, Ikke montert Dørkmatter: Ikke montert Må ordne motstand på varmeapp, noen som vet hvor å få tak i? altså Ikke montert Motor: Service 200 000: Utført, full oljeservice Skifte Regreim: Ikke skjedd noe Skal kansje kjøpe 318IS men blir ikke med det første, om dette skulle skje blir det turbo trim på den.
thomaleo Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 noen som vet om det blir ett problem med 4 ringer framme i lyktene? har hørt at det ikke er lov med mer enn 2 ringer på parklysa burde jeg vente til etter EU kontroll å sette inn ringene? takk for svar!
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 da var deler fra gs kommet:) ringene blir nok montert nokså snart:)
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 da var led lyktene kommet på bilen! hadde ett lite problem med lys som ikke virka som de skal, men blir nok ordnet i morgen! angel eyes ringene blir kansje satt på i morgen
die4e| Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Snaisen bil, kult med fargekombinasjon Ae i original lykter er ikke noe problem å montere, verste jobben er vel å ta av lykta. DU skriver at du skal ha regreim bytte? Trodde e36ene hadde kjede, som du ikke trenger å bry deg om før det lager ulyder? Har vertfall min 320
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 takker for tilbakemelding:)) lykta trur jeg ikke blir noe problem å ta av, gjorde det på en delebil og det var 4 skruer null problem å ta av:) men det som kan bli problem med meg blir lyktesenkeren, får se om jeg får av lykta uten å ta den av. alle 4 cylindera motorer av bmw har reim 316i, 318i og 318IS har reim har lyst å gjøre det på 100 tusen:)
Rally Kalle Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Motstanden får du tak i på GS men det er jo forskellige produsenter xD Jeg trenger også ny, lurer fælt på om det er simens eller behr jeg har. Edit: Fin bil og masse gode planer Samme planene som jeg har stort sett:D Keep up the good work !
Mexos Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 alle 4 cylindera motorer av bmw har reim 316i, 318i og 318IS har reim har lyst å gjøre det på 100 tusen:) 318IS OG 4Sylindrede motorer fra 94 og nyere har kjede Bmw sluttet med reim høsten 93(da ble den gamle m40 motoren med reim byttet ut med m43 som har kjede). Alle 6ere har kjede fra m50 motoren kom
thomaleo Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 trudde alle firere hadde reim jeg x) ;P
thomaleo Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Motstanden får du tak i på GS men det er jo forskellige produsenter xD Jeg trenger også ny, lurer fælt på om det er simens eller behr jeg har.Edit: Fin bil og masse gode planer Samme planene som jeg har stort sett:D Keep up the good work ! takker for tilbakemelding! er det forskjell på produsentene til mostanden også?o.o
thomaleo Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 fikk pakke fra koed i dag! støtdempere framme og noen FLOTTE klistremerker til felgene også ble det gjort litt med framlyktene i dag! sprengte en sikring så må få tak i nye x) også var jeg ute her for noen dager sia å koste meg litt med den gamle 1.6 litern! hadde 200+ km/t på tellern! helt orginal motor spant femtegiret på blankisen x) koselig med bakhjulsstrekk gitt!
Mexos Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 trudde alle firere hadde reim jeg x) ;P Da lærte du noe nytt idag Dersom bilen din er produsert sent 93 kan det faktisk være du og har kjede Ser bilen får kjørt seg på isen Moro med nye deler a
thomaleo Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 trudde alle firere hadde reim jeg x) ;P Da lærte du noe nytt idag Dersom bilen din er produsert sent 93 kan det faktisk være du og har kjede Ser bilen får kjørt seg på isen Moro med nye deler a den er produsert juni/juli 1993 så er nok reim... bilen får seg litt omdreininger på isen ja kan du si, viktig å blåse ut vannet i eksosen kan du si! x) elsker rett og slett å få nye deler har tenkt meg ned å prøve framlyktene nå egentlig
thomaleo Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 da var lyktene prøvd på bilen igjen! og de lyser helt fint! tusen takk til superbeetle for hjelpa med kobling! gjennstår litt skruing for å få på plass begge lyktene, dette er ett rent H med lyktesenkere!, jeg løsna rett og slett grillramma for å få ut lyktene xD led baklyktene er også håp om snart! har ei kasse som trekker strøm, som dere ser på ene bildet...bilen lader xD
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Utifra bildene dine så har du nok en M40 motor = registerreim. Men jeg har skrudd på en 93modell med M43 også..de kom gjerne sent på året, som en 94modell registrert i 93..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå