Gå til innhold

Nettside for billigst Bmw deler?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gsbildeler fikser gode priser om du tar ein telefon til de :) Bare gode erfaringer med de!

Matcher de koed da? Hvis ikke er det jo bare å fortsette å bestille hos koed :)

Jeg sjekket opp noen deler til bilen min, inkludert ny slepering.. var 1000 kroner billigere hos koed MED frakt! (Kontra uten frakt hos gs)

Skrevet

Ja. Eg har ved flere tilfeller funnet billigere deler på koed, ringt til gsbildeler og informert om koed sin pris, og spurt om de kan matche prisen eller gi meg et bedre tilbud. Og det har de klart :)

Skrevet
Her må vi skille snørr og barter!

Snakker vi om billige deler eller billige originaldeler?

I forhold til Koed, Schmiedmann og GS så leverer alle disse både originale og uoriginale deler. Og bare for å sjalte ut dette med uoriginale deler med en gang, så har vi adskillelige deleleverandører på uoriginale deler - (i værste fall) Biltema, Torshov, Bilextra, Mekonomen osv. Så om man skal sammenligne priser på uoriginale bildeler bør også disse være med.

Helt svart hvitt er det ikke. F.eks. Bilxtra og Mekonomen selger Lemførder understellsdeler. Lemførder er også originalleverandør til BMW. GS selger mye Febi, mens sist jeg handlet hos Koed fikk jeg deler av merket Topran. Min erfaring er at ingen, verken GS/Koed/Schmiedmann eller de øvrige leverer originaldeler, med mindre du ber spesifikt om det.

Skrevet
Her må vi skille snørr og barter!

Snakker vi om billige deler eller billige originaldeler?

I forhold til Koed, Schmiedmann og GS så leverer alle disse både originale og uoriginale deler. Og bare for å sjalte ut dette med uoriginale deler med en gang, så har vi adskillelige deleleverandører på uoriginale deler - (i værste fall) Biltema, Torshov, Bilextra, Mekonomen osv. Så om man skal sammenligne priser på uoriginale bildeler bør også disse være med.

Helt svart hvitt er det ikke. F.eks. Bilxtra og Mekonomen selger Lemførder understellsdeler. Lemførder er også originalleverandør til BMW. GS selger mye Febi, mens sist jeg handlet hos Koed fikk jeg deler av merket Topran. Min erfaring er at ingen, verken GS/Koed/Schmiedmann eller de øvrige leverer originaldeler, med mindre du ber spesifikt om det.

Var ikke det omtrent akkurat hva jeg sa da? Alle(GS/Koed/Schmiedmann) selger både original og uoriginale deler. I tillegg har du helt rett i at Bilxtra og Mekonomen selger Lemførder understellsdeler - det burde jeg tatt med i stad. Uten om det så sier vi det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...