Jomso Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Her er noen bilder jeg har tatt av 2, E36 325.. Legger dem ut her for å høre hva dere synst. ****************************************************************************************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 hva heter fargen på den brune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Usikker på hva fargen heter, eieren er lakkerer så er vell noe spesi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 fine biler, men er det hevesjakler på den blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Det er jo ingen detaljer igjen i de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Liker det lille jeg ser av fargen på den brune, men var rett og slett horrible bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Fin farge på den brune. Men bildene var veeeldig mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Ser ingenting jeg da. Hadde man tatt en helt original opprusta e36 og redigert det like jævli som de bildene der hadde den stilt på samme linje som de to der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Synes bildene var meget gode eg da! Dere har for dårlige skjermer bildene var mørke, ja - men det er jo ein effekt for å få fram ein stemning i bildene. Dette er ikkje "vise bilen bilder", sånn som eg har skjønt det...men photoshoot bilder av to tøffe biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Synes bildene var meget gode eg da! Dere har for dårlige skjermer bildene var mørke, ja - men det er jo ein effekt for å få fram ein stemning i bildene. Dette er ikkje "vise bilen bilder", sånn som eg har skjønt det...men photoshoot bilder av to tøffe biler. Fortsatt alt for dårlig kontrast og fargenyanser i bildene for at det skal være "photoshoot" mener da jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Den brune ser meget "fristende" ut. Kan gjette villt på at det er Marrakesh brun metallic. Men vanskelig å se ut av de bildene. Flotte biler, så ta bilder med bedre lysforhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Fin farge på den brune.Men bildene var veeeldig mørke. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Ser mange klager over mørke bilder, pointe i det hele var egentlig bare å få frem en slags "grom" look, noe som folk kan ha som bakgrunn på mobilen, pc etc.. Hadde disse bildene vært for å få solgt bilene, hadde de vært lysere, fått frem mer detaljer og 0 redigering. Altså, disse bildene er ikke for å se alle ripene, bulkene, røsta.. De er for å få bilen til å se grom ut, for å få deg til å tenke "de så jævlig strøken ut, vil se mer." kinda thing. Men jeg kan vell laste opp bilder som er helt rett på sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Er kule bilder, men de er for mørke, så alt flyter over i hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Lastet opp noen lysere bilder til dere lysefolk, enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå