Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noen bilder jeg har tatt av 2, E36 325.. Legger dem ut her for å høre hva dere synst.

mxy896pxx7xdvq59qx21.jpg

3ememwvuj49759kftkeg.jpg

l3l86wxpt3s0kyn2reg0.jpg

bwj9mns9o88hn5epsy3j.jpg

qpf7wubd332d78bmlw8b.jpg

1wp8v3wbuu5glhs7bful.jpg

9kqy3orm17vyr76k0qzs.jpg

6xdamjyt0adhqs19cyxl.jpg

******************************************************************************************

wzxxprt5z0ca0t9rxr7w.jpg

wf8pe5cmcbs0tlzgs3cg.jpg

7k8wv90dyjocd3orqtwr.jpg

wl3r2mojsxiq3q0diox2.jpg

51bvfnb6pce1t0azf1ar.jpg

7jz86klkb6gnaqennh4b.jpg

Skrevet

Ser ingenting jeg da. Hadde man tatt en helt original opprusta e36 og redigert det like jævli som de bildene der hadde den stilt på samme linje som de to der oppe.

Skrevet

Synes bildene var meget gode eg da! :) Dere har for dårlige skjermer ;) bildene var mørke, ja - men det er jo ein effekt for å få fram ein stemning i bildene. Dette er ikkje "vise bilen bilder", sånn som eg har skjønt det...men photoshoot bilder av to tøffe biler. :)

Skrevet
Synes bildene var meget gode eg da! :) Dere har for dårlige skjermer ;) bildene var mørke, ja - men det er jo ein effekt for å få fram ein stemning i bildene. Dette er ikkje "vise bilen bilder", sånn som eg har skjønt det...men photoshoot bilder av to tøffe biler. :)

Fortsatt alt for dårlig kontrast og fargenyanser i bildene for at det skal være "photoshoot" mener da jeg.

Skrevet

Den brune ser meget "fristende" ut. Kan gjette villt på at det er Marrakesh brun metallic. Men vanskelig å se ut av de bildene. Flotte biler, så ta bilder med bedre lysforhold :wink:

Skrevet

Ser mange klager over mørke bilder, pointe i det hele var egentlig bare å få frem en slags "grom" look, noe som folk kan ha som bakgrunn på mobilen, pc etc..

Hadde disse bildene vært for å få solgt bilene, hadde de vært lysere, fått frem mer detaljer og 0 redigering.

Altså, disse bildene er ikke for å se alle ripene, bulkene, røsta.. De er for å få bilen til å se grom ut, for å få deg til å tenke "de så jævlig strøken ut, vil se mer." kinda thing.

Men jeg kan vell laste opp bilder som er helt rett på sak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...