gica Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Folkens, samme hvor mye vi diskuterer dette så går det bare en vei. Dere som ønsker å ettermontere xenon i hovedlyktene og i grøftelysene vil få en bot og evt en tur innom statens vegvesen for kontroll (biltilsynet). Dere som elsker virkelig å blende folk med grøftelys midt på natten vil også få bot og mye kjeft. Loven er klinkende klar. God dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 staakkars gica...har du ikke tåkelys på femmern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 hehehehe joda, har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 stakkars deg...har du ikke råd til tåkelys pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 wicky124 , er du 16 eller 10 ? Eller er du en av disse xenon pusherne som absolutt skal ha grøftelysa på hver kveld / natt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Fjernlys er en ting, kjører selv med en hella 3003 med ettermontert 75w xenon for mye i lysbøylen på arbeidsbilen, men disse skrus av så snart jeg aner møtende trafikk og er ikke til sjenanse for noen. vet at på fler lastebiler KAN man velge om sprederne kommer på når man skrur på fjernlyset, men da er heller ikke sprederne plagsomme for møtende trafikk. Men uansett, som wirrumsen sier vil sprederne trekke synet nærmere, og denne funksonen vil ikke være ideêl før i lave hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 jeg er helt rå på å ha angel eyes og tåkelys på as....haha...tåkelysene mine er så små at det nesten er flaut å kjøre med dem på (med xenonlook pærer...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 jeg er helt rå på å ha angel eyes og tåkelys på as....haha...tåkelysene mine er så små at det nesten er flaut å kjøre med dem på (med xenonlook pærer...) nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 HAHAHAHA tror du må roe deg ned med tåkelys debatten:å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Er vel ikke noe og diskutere, er det ikke lov så er det ikke lov skjønner det godt jeg, men enkelte forstår det bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 er lov på dagen, teit på natten når man kjører...VIl heller se veien enn å kjøre i dumper på veien som ødelegger felgene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumsen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 er lov på dagen, teit på natten når man kjører...VIl heller se veien enn å kjøre i dumper på veien som ødelegger felgene mine... Så med andre ord: du putrer avgårde i 20 km/t? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 nei jeg kjører kul bil så den klarer å kjøre unna dumper jeg ser når jeg har skrudd på xenon på natten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg pleier å se på gatelysene.. gatelys tent = kjørelys, gatelys av = tåkelys+park Har noe i retning xenon-look i tåkelysa jeg også. Tåkelysa er jo i utgangspunktet ubrukelig, så da er det mer viktig at de matcher LED-angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg pleier å se på gatelysene.. gatelys tent = kjørelys, gatelys av = tåkelys+park Har noe i retning xenon-look i tåkelysa jeg også. Tåkelysa er jo i utgangspunktet ubrukelig, så da er det mer viktig at de matcher LED-angel eyes Like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå