Gå til innhold

VG: Ulovlig å kjøre med tåkelys sammens med nærlys i mørket

largund
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor flesteparten er så glad i å kjøre med spredere og park/nærlys, kjører dere konstant med promille og langt over tillatt hastighet også ? kan dere ikke bare innse at det er ulovlig å kjøre med en slik lyskombinasjon? synes til tider at fjortissnivået er rimelig høyt her inne, "jeg vil og jeg skal for jeg driter i alt" blir litt for dumt .

Park å spredere/tåkelys er vel lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 264
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, men nesten på samme kulhetsskala..

Det var det jeg tenkte på, det er ikke tøft å kjøre med spredere og parklys på kvelden, det er rett og slett teit fordi det KAN blende andre trafikanter og det gir dårligere sikt, på dagtid er det greit nok med spredere og park, men ikke når det er mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for park og spredere er LIKE farlig som fyllekjøring..

Dine kommentarer velger jeg å overse, du har aldri noen sinne kommet med noe fonuftig eller konstruktivt

Enig me Wicky her! Folk henger seg opp i feil ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men likevel måtte du kommentere ;)

Jeg ser ikke hvorfor alle skal klikke pga tåkelys på kvelden...men sånn er det vel når du kjører volvo... :)

Jeg kjører ihvertfall ikke rundt i bilen til pappa :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..hvem sa sjuern er pappa sin? er nok min bil..er bare han som brukern siden jeg ikke gidder å bruke den til jobb hver dag :)

Og det ser virkelig ikke teit ut med angeleyes og spredere :)

Dessuten...på e65 så er tåkelysene små...klarer virkelig ikke å blende motgående trafikk as....og en annen ting...hvem i all verden ber deg stirre på motgående trafikks lys? er vel bedre å se rett frem i sitt eget felt? Eventuelt ned til høyre langs veien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter Gyngestol, og der har ikke jeg tid til å sitte for jeg skal på jobb, dessuten så spiller det ingen rolle hva dere mener, loven om lysbruk er veldig enkel, det er bare noen amøber som tror at de kan gjøre som de vil her i verden men så fort de får en bot så er det side opp og side ned med suttring om hvor dum politiet er som ikke skjønner at det er kult å være teit, ha en fin ettermiddag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...