NBCustom Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kjører per dags dato med hella rallye 3000 overalt på bilen. Alltid på.Takk for meg. Word. Vurderer å sette på 100w xenonkit i tåkelysa og justere de litt mer oppover, bare for irritere folk x2, jeg vurderer å begynne å sette fulltlys på folk med originalfjæring og stygge felger.. siden det irriterer meg..dermed basta! nei alvorlig, folk må seriøst skaffe seg et liv, når man begynner med lyskrig pga tåkelys/kjørelys samtidig, da er det på tide å tenke over hva som feiler en..lavmåls tapere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kjører per dags dato med hella rallye 3000 overalt på bilen. Alltid på.Takk for meg. Word. Vurderer å sette på 100w xenonkit i tåkelysa og justere de litt mer oppover, bare for irritere folk x2, jeg vurderer å begynne å sette fulltlys på folk med originalfjæring og stygge felger.. siden det irriterer meg..dermed basta! nei alvorlig, folk må seriøst skaffe seg et liv, når man begynner med lyskrig pga tåkelys/kjørelys samtidig, da er det på tide å tenke over hva som feiler en..lavmåls tapere. Nei? Har du tenkt over at kanskje det BLENDER? Da tenker jeg ikke to ganger på å blinke tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Nei? Har du tenkt over at kanskje det BLENDER? Da tenker jeg ikke to ganger på å blinke tilbake. Nope, hakke tenkt tanken engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Jeg har exenon i tåkelysa på m3n. vis noen ikke blender ned når jeg møter de (driter i tåkelys, aldri hatt noe problemer med det ) så setter jeg bare på de 6 exenon 1000 meterene jeg har på hiluxen, da blender de fort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kjører per dags dato med hella rallye 3000 overalt på bilen. Alltid på.Takk for meg. Word. Vurderer å sette på 100w xenonkit i tåkelysa og justere de litt mer oppover, bare for irritere folk Har allerede satt i 250w 12000K pærer, så det er fint med lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kjører per dags dato med hella rallye 3000 overalt på bilen. Alltid på.Takk for meg. Word. Vurderer å sette på 100w xenonkit i tåkelysa og justere de litt mer oppover, bare for irritere folk Har allerede satt i 250w 12000K pærer, så det er fint med lys. Digg å se deg bli stoppet en vakker dag av onkel blå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Digg å se deg bli stoppet en vakker dag av onkel blå ja Da kjører vi bare fra de, vi har så spreke biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Like festlige hver gang disse "tåkelystrådene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Like festlige hver gang disse "tåkelystrådene" Det flommer over av seriøsitet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Alle slike tråder ser mye godt like ut enten det dreier seg om sykkel, fartsgrenser eller tåpelys.. De som ikke bryr seg om lover å regler, liker gjerne å få det ut her siden det sikker gir status i deres miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Digg å se deg bli stoppet en vakker dag av onkel blå ja Da kjører vi bare fra de, vi har så spreke biler! Om de kommer bak meg, så har jeg 8 Hella Rallye 3000 bak der og, MEN DA MED 1000W XENON haha. Kjenner at jeg er langt ifra seriøs når det kommer til slike "dumme" tråder, hvor man VET at det bare blir diskusjon på diskusjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Satt og så på discovery nå på det programmet wheeler dealers.. Han monterte HID på en Lexus LS400.. Parabollykter.. Han sa direkte dette: "More light, and therefore safer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Ja, der kan dere se folkens! De sa det til og med på Wheeler Dealers Da er jo alt klinkende klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Satt og så på discovery nå på det programmet wheeler dealers..Han monterte HID på en Lexus LS400.. Parabollykter.. Han sa direkte dette: "More light, and therefore safer" Det er jo på en måte sant, men det er ikke sikkrere for møtende bilder.. Det er jo to forskjellige ting!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Gamlinga får enten flytte til sverige der soting av frontrute er lov, eller så får de kjøre med solbriller ! eneste gangen jeg skrur av grøftelys er når politiet er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå