svartbekk Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Fytti helvette for noe drittmusikk! Sto i bra stil til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 tenkte ikke over musikken, ble bare lamslått over bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Den var ikke akkurat pen før de begynte heller. Men så ut til å være bra arbeid ihvertfall, stilen var ikke helt meg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Nei, den var ikke pen fra før heller. men ville heller ha brukt noen kr på styling, lakkering osv på den SAMME e36'n, ikke bygd den om til 3 forskjellige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihau91 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Så ut som de hadde jobbet en del med den, kjipt å ende opp med det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 æsj! ville heller bare kjørt me den sånn den var før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 æsj! ville heller bare kjørt me den sånn den var før tror ikke jeg hadde kjørt med den uansett! Men fy å stygg den ble etter så mye jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Skal ha for att de la mye arbeid i bilen , men...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Fytti helvette for noe drittmusikk! Sto i bra stil til bilen Imponerende karosseriarbeid! Men resultatet var ikke akkurat vakkert. Regner med at du ikke skal på Sensation white i Telenor Arena? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 er jo bare en 4 dørs da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Tøft gjort synes jeg , selv om den ikke var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Fronten syns jeg var på en måte litt tøff Men bakenden va skikkelig brekkekkel..Men har er uansett min stil. Men godt å se at noen andre går sin egen veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Ikke helt min kopp te. Eneste som var riktig på den bilen der var frontlyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå