karl92 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg er ny på forumet så tenkte jeg kunne begynne med og vise frem gliset mitt Jeg har hatt bilen nå i ca. 6 måneder, men bare sertifikatet i 3 måneder. I denne korte tiden jeg har hatt bilen har jeg også klart og krasje. Skadene kom på ca. 60.000 men jeg hadde kasko så nå er bilen så god som ny. Dette er min første bil, ettersom jeg er 18 år, så jeg er meget førnøyd. Bilen er er en BMW 523IA, med en 2,5 liters motor med 170hk. Fargen bilen har heter Oxford-green, en veldig mørk grønnfarge. Felgene som brukes på sommer er 19-tommers BMW M6 Felger, er de ekte? I have no idea! Selger sier så men det tar jeg med en klype salt. Jeg har kjøpt nye 15" felger til vinter siden de orginale felgene trakk ned intrykket på bilen en hel del, jeg skal laste opp bilder av bilen med vinterfelger siden. Interiøret er beige skinn. Bilen har angel lights, og er også senktet. Jeg har forløpig ikke noen tanker om og gjøre noe spesielt med bilen ettersom jeg er en fan av og holde det noe lunde orginalt. Her er bilen med de nye vinterfelgene, de er ikke superfine men mye finere enn orginalfelgene fra 199 6: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Velkommen til forumet. Flott bil også, beige skinn er utrolig pent, får mye mer luksuriøs følelse av det Men felgene dine er desverre ikke ekte. For det første så er designet fra M6, ikke M5. For det andre er senterkoppene dine uthevet, noe de originale ikke er. De originale kan sees her: http://www.m5board.com/articles/m6/weekend_with_the_bmw_m6_v-10_m6boardcom.html Knappene på multifunksjonsrattet fungerer forresten sammen med CD-spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Nei regnet nesten med at felgene ikke var ekte. Nei nå så virker ikke stereoanlegget med rattet. Men jeg har kjøpt et nytt anlegg som skal fungere, så skal montere det så får vi se Ja beige skinninteriør gir helt klart en mer luksusfølelse! De bak sier de føler de kjører limo, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Så fint ut, jeg vil også ha skinn... Men synes du skal legge penger i andre framlykter etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Flott bil Felgene kledde bilen, selv om de ikkje er 'ekte' ! Og det er m6-design felger, ikkje m5. Nye frontlykter er det første du burde skaffet deg...fordi dei er så langt i fra ekte/originale som du kommer Hella Originale lykter -> så blir bilen din plutselig 5 hakk penere! ...og når du først skal fikse på fronten ved å kjøpe nye lykter, så kjøper du deg Facelift-grill i samme slengen Da blir fronten grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hei og velkommen til forumet! Pen bil, vurdert m-optikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Grattis med ny bil! Hvordan var skadene etter krasjen? Enig med Daniel, facelift nyrer og nye frontlykter hadde gjort mye! Men skinnint. Var lekkert:D fløtt bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Flott bil Felgene kledde bilen, selv om de ikkje er 'ekte' ! Og det er m6-design felger, ikkje m5.Nye frontlykter er det første du burde skaffet deg...fordi dei er så langt i fra ekte/originale som du kommer Hella Originale lykter -> så blir bilen din plutselig 5 hakk penere! ...og når du først skal fikse på fronten ved å kjøpe nye lykter, så kjøper du deg Facelift-grill i samme slengen Da blir fronten grom +1, få også på M5 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Nå har bilen igjen fått på sommerdekkene, og den ble polert nå i dag. Så da må det nye bilder til Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Nye planer! Er ikke stort men er noe - Bytte ut nyrene med Chrome/black nyrer - Hvite angeleyes - TX Coilcovers - Heve bilen litt slik at dekkene ikke forsvinner langt under hjulbuen - Nye baklykter, røde og hvite Jeg vurderer også og få satt i navi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Nye baklykter montert, det nye senkesettet er også montert men det er seget ganske mye så det må heves litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Fin bil, gjorde seg med nye baklykter. Når skal du få på nye frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Jo driver og ser litt på nye frontlykter i dette øyeblikk faktisk, så får vi se hva det blir til da! Er ikke sikkert jeg kjøper nye lykter nå men det første men vurderer det sterkt! Hadde gjort seg med Hella faclift-lykter forann. Det eneste er at jeg må ha folk/verksted til og gjøre alle slike utskiftninger for meg siden jeg er så sinnsykt teknisk av meg, heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 TIL SALGS! MÅ HELST BORT INNEN LØRDAG! KUN 58.000KR INK OMREG. VED RASK HANDEL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 nei nei du må ikke selle den bilen der er jo meget strøken den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå