AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg har noen felger jeg absolutt ikke husker om er til BMW eller Honda.. Så jeg tenkte kanskje noen her kan svare på det. Og om det er BMW, hva de kan være verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ser ut som det er bmw felger ja.. Boltsirkel 5x120 Honda generelt har vel bare 4 bolter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Dette er AC Schnitzer-felger - passer perfekt til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ser ut som det er bmw felger ja..Boltsirkel 5x120 Honda generelt har vel bare 4 bolter.. Nja, civic, crx og de der har vel 4 bolter, mens accord, prelude ++ har 5 bolts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Har aldri sett en Honda med ACSchnitzerfelger. Er nok til en 3serie dette. Se om det er stemplet Rial eller Ronal på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg har en prelude, så det er derfor jeg stusser på om det kan være til BMW eller hondaen.. Kan se om det er stemplet noe etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Du har vel ikke planer om å selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Du har vel ikke planer om å selge de? Både BMW-en jeg har nå, den gamle bmw-en (delebil) og preluden (frontskade) vurderer jeg å selge, spesielt de to siste Begge BMW-ene ligger ute her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Regner med han mente felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 ser ut som det er kopi av ac schnitzer felger dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Åååja! Joda, de står bare i kjelleren her og samler støv, så de får vel gå de også .. hehe xD Bare å komme med bud det.. Vet ikke hvordan dekkene som er på dem er, men vet at det ene dekket er flatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Det ser ut som en kopi ja, men er det kast eller skrammer på de? er litt interessert! send meg en PM om du er keen på å bli kvitt de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå