Kny Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hei, skal snart ha bilen på EU-kontroll og en service. Jeg lurer på om noen her kan anbefale noen gode verksteder jeg bør ta dette hos? Gjerne rundt på romerike også. Og de bør se vekk ifra litt svak toning på ruter på EU kontrollen Tør nesten ikke ta det "hvorsomhelst" etter å ha hørt noen skrekkhistorier. Lureste er kanskje merkeverkstedet for service? Takker for alle svar! Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Stenshagen Lillestrøm har jeg opplevd som flinke + meget god service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Takk for tips Har sendt en liten prisforspørsel på bavaria økern nå også, får høre med stenshagen og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Du kan høre med Bertram bil. Har god erfaring med de. Bortsett fra en pkk hvor noen feil ikke stemte. NAF er jo fint for pkk om man er redd de finner på feil andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Se min tråd lenger opp om bileier.no!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Send meg en pm med Mail eller nr så skal jeg skaffe deg en hyggelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Milhous jobber du hos bmw i oslo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Milhous jobber du hos bmw i oslo?? Det gör han vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Har hatt bilen min både hos BMW i lillestrøm og autopower i stanseveien, og begge to kan anbefales:) Veldig god service hos dem begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Milhous jobber du hos bmw i oslo?? Ja jobber hos en av forhandlerne i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Milhous jobber du hos bmw i oslo?? Ja jobber hos en av forhandlerne i oslo. fett kan du ta en gjennomsjekk av bilen min for en hyggelig pris? hvilken forhandler i Oslo tilhører du:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Har sendt deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå