316 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Hadde det bare vært facelift Miste ikke noe verdi med å montere ordentlig understell,å holde den ellers original.. Heldigvis preface. Penere, og fortere veteran. Jo, den mister den verdien at bilen er "urørt". For meg har det litt å si. Det er det ikke mange E30'r som kan skrive på CV'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Senkesett må da være lov Og felger.. Utenom det er det fint om den er noenlunde original, iallefall med originaldeler! Må innrømme at jeg nok ikke hadde kjøpt denne bilen.. Ribba for utstyr og blått interiør, da hadde jeg heller leita litt lenger etter en som hadde litt ekstra, når jeg først skulle ta vare på en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 hmm, den ska være ganske så fri for rust til den prisen der. Å? Så fort en E30 har senkesett og noen breie hjul virker det som enkelte tror den er verdt 70 000. Selv om det da "bare" er en 320. Hadde mye heller kjøpt denne, til halvparten av prisen. Har selv betalt 35.000 for e30 325i og den var isje rustfri ska jeg fortelle deg, har aldri i mitt liv sett så mye rust før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 er det ingen som har henta denne ennå? Den har jo stått lenge på finn nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Kanskje den ikke er så bra alikevel? Jeg betalte 17 for en som ser ca like pen ut som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Kanskje den ikke er så bra alikevel?Jeg betalte 17 for en som ser ca like pen ut som denne Godt mulig denne er full i rust og... Da har du fått en bra bil for en sum som er langt lavere enn e30 normalt idag blir omsatt for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 [...] Den som har en original flott urørt E30 kan gni seg i hendene om noen år. IKKE MANGE ÅR! Ja, hvis man er ute etter penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Sånn skal E30 se ut en fin ryddig original bil. og med krysseiker felger så er den perfekt Jeg liker best originale E30 synes de ser fine og tøft utseende som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Her er det bare og handle.+Felger og senk, så blir den bra ( + den stiger 100% i verdi ) Føy, hadde holdt den HELT original uten senk. Ikke alle e30 trenger å senkes ned i asfalten med feite hjul. Jeg blir glad når jeg ser helt 100% originalbiler som tas vare på. 100% urørt! enig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Lønner seg definitivt å holde en så bra E30 fri for senkesett og breie felger. Et par org krysseikaluminiumsfelger kunne den ha fått. Den som har en original flott urørt E30 kan gni seg i hendene om noen år. IKKE MANGE ÅR! Heldigvis preface. Penere, og fortere veteran. Jo, den mister den verdien at bilen er "urørt". For meg har det litt å si. Det er det ikke mange E30'r som kan skrive på CV'n. Enig. Urørt E30 begynner å bli sjeldent. Dessverre tror jeg denne er for lavt priset, slik at sjansen stiger for at den innen kort tid blir utstyrt med en svett M20B25, slitte sportsseter som ikke matcher fargen på resten av interiøret, det obligatoriske 60/40 senkesettet og styling festet med gipsskruer fra Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Nydelig den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 [...] Den som har en original flott urørt E30 kan gni seg i hendene om noen år. IKKE MANGE ÅR! Ja, hvis man er ute etter penger Eller følelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hadde det bare vært facelift Miste ikke noe verdi med å montere ordentlig understell,å holde den ellers original.. Heldigvis preface. Penere, og fortere veteran. Jo, den mister den verdien at bilen er "urørt". For meg har det litt å si. Det er det ikke mange E30'r som kan skrive på CV'n. Nå er vel alderi en 26 år gammel bil som har gått 180000 urørt, vil anta at det er byttet fjører på den før da den ikke ser veldig sigen ut. Så om den da får på seg et senkesett og bytter til orginalt seinere skjønner jeg ikke at det kan bety så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Den er urørt i den forstand at det ikke er benyttet deler på den som ikke hører hjemme på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Skal lure på åssen den ser ut i virkeligheten etter å ha blitt slurt rundt 26 vintre av ei nå 76år gammel dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå