Gå til innhold

Kaxrud's E38, Til salgs

T.E.RS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

passform på lyktene og lysbilde var helt perfekt! =)

det fulgte også med blinklys, alle pærer, reserve-pærer til angel-eyes og innfestningsbrakettene..

jeg er strålende fornøyd!! selv med billig xenon fra ebay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte også skifte det ene grøftelysglasset, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve et billig alternativ på ebay............ angrer på det!

glasset så helt likt ut bortsett fra at det ikke passa for fem flate faens øre! endte opp med masse masse teck7 for å få tetta glasset. og da så det bra ut, men det varte ikke lenge før driten sprakk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

dere må ikke prøv grøftlys fra ebay iaffal. jeg har to stk her dere kan få for fraktkostnadene i såfall ;)

bilen kledde lyktene ganske bra faktisk! er alltid litt skeptisk til chrom lykter men dette var ok :D bilen fortjener aldre felger dog ;) misunner deg faceliftfronten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
dere må ikke prøv grøftlys fra ebay iaffal. jeg har to stk her dere kan få for fraktkostnadene i såfall ;)

bilen kledde lyktene ganske bra faktisk! er alltid litt skeptisk til chrom lykter men dette var ok :D bilen fortjener aldre felger dog ;) misunner deg faceliftfronten!!

det er bare å sende meg grøftelysa dine! hehe behøver egentlig bare venstre men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...