T.E.RS Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 nye lykter ble montert for en stund tilbake også! fungerer brillefint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 passform på lyktene og lysbilde var helt perfekt! =) det fulgte også med blinklys, alle pærer, reserve-pærer til angel-eyes og innfestningsbrakettene.. jeg er strålende fornøyd!! selv med billig xenon fra ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 jeg måtte også skifte det ene grøftelysglasset, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve et billig alternativ på ebay............ angrer på det! glasset så helt likt ut bortsett fra at det ikke passa for fem flate faens øre! endte opp med masse masse teck7 for å få tetta glasset. og da så det bra ut, men det varte ikke lenge før driten sprakk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Imponerende respons her må jeg si Strøken direktørtralle som er strøken å kjøre detta her!! Ekstremt mye bil for pengene vil jeg si! Litt løst på e38 sjæl merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Det hjalp å få på no hjul på konebilen! Nuh! Dissa har jeg ikke sett!! Hjalp veldig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 skulle vel kjøpt komplette grøftelys lamper når du handla og ikke bare glass trenger nye til min også, men har ikke hatt rå til og sponse på meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 dere må ikke prøv grøftlys fra ebay iaffal. jeg har to stk her dere kan få for fraktkostnadene i såfall bilen kledde lyktene ganske bra faktisk! er alltid litt skeptisk til chrom lykter men dette var ok bilen fortjener aldre felger dog misunner deg faceliftfronten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 dere må ikke prøv grøftlys fra ebay iaffal. jeg har to stk her dere kan få for fraktkostnadene i såfall bilen kledde lyktene ganske bra faktisk! er alltid litt skeptisk til chrom lykter men dette var ok bilen fortjener aldre felger dog misunner deg faceliftfronten!! det er bare å sende meg grøftelysa dine! hehe behøver egentlig bare venstre men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå