Morstan Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 tipper det er oljegrus, ser iallefall slik ut blir jo stein hard den også bare man får kjørt den til =) Og FY F¤%#!!! så mye gromt det egentlig er rundt omkring her Fine biler og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Meget pen, bare ett lite tips; Ta og poler opp listene med svart plastikk fornyer så blir de som nye og ikke skjollete, de må jo være like fine som resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 er så gromme de kjørebildene av bilen din Jørgen!! Takk for d kristian sku blitt med å kjørt du æu! satse på at det blir i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Sa du jo ifjor og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 står du å spøla på grus gutt?? her e d nokk asfalt krestian:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Sa du jo ifjor og. blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 står du å spøla på grus gutt?? d e asfalt,, og fortvil ikje det va før biln va restaurert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 her er litt pleie i vinterdvalen på min m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Rå 535 jørgen!! noe av det penere eksemplaret jeg har sett Fin kombinasjon med hjula også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Rå 535 jørgen!! noe av det penere eksemplaret jeg har sett Fin kombinasjon med hjula også Tusen takk for d du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Skal bli godt når våren kommer..! (Vedlikehold og oppgradering av garasjen står for tur, når bilene får komme ut..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 men bilen til venstre trenger vi litt mer info og bilder av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Rstockmann: Vet ikke helt hva jeg skal si. Fuck you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Min M3 Har fått et godt bud på den, så salg vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jørgen, den tror jeg at jeg så på Hamar i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå