Rstockmann Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 men bilen til venstre trenger vi litt mer info og bilder av! SLS AMG... Trenger du mer info? Artig bil det.. Fatter'n spør alltid om jeg skal ut med 'plenklipper-motoren' min når jeg fyrer opp M5'en. Har ikke så mye å stille opp med mot han, bortsett ifra at jeg har skipose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Haha! Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 men bilen til venstre trenger vi litt mer info og bilder av! SLS AMG... Trenger du mer info? Artig bil det.. Fatter'n spør alltid om jeg skal ut med 'plenklipper-motoren' min når jeg fyrer opp M5'en. Har ikke så mye å stille opp med mot han, bortsett ifra at jeg har skipose Jeg så at det var det da! Er bilintressert selv om jeg ikke hadde kjøpt med en drosje Litt mer bilder? Jeg tilatter det selv om det er veldig OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 men bilen til venstre trenger vi litt mer info og bilder av! SLS AMG... Trenger du mer info? Artig bil det.. Fatter'n spør alltid om jeg skal ut med 'plenklipper-motoren' min når jeg fyrer opp M5'en. Har ikke så mye å stille opp med mot han, bortsett ifra at jeg har skipose Jeg så at det var det da! Er bilintressert selv om jeg ikke hadde kjøpt med en drosje Litt mer bilder? Jeg tilatter det selv om det er veldig OT. Han er helt frelst på 'drosjer' med AMG-klistrelapp, har en SLK 55 AMG som kosebil i tillegg. Skal fikse noen flere bilder, men har dem ikke tilgjengelig på denne pc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Liker ikke folk som har råd til SLS AMG. Det er jo bare verdens råeste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Begynner å savne sommeren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Begynner å savne sommeren nå! var en nydelig M3,helt korekt. kan jeg spørre vilken farge d er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 mørk grå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 mørk grå) hehe okei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Dette begynner å bli farlig nær slik min drømmebil skulle sett ut. Utrolig fin! Noe av det fineste BMW har laget noensinne, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jørgen, den tror jeg at jeg så på Hamar i sommer! Det kan nok stemme Denne bilen bor i Hamar, og ifølge hva jeg har observert selv, så er det bare jeg som har denne fargen på denne bilen i nærområdet! Er riktignok ikke sikker på hva folk har gjemt bort i garasjene sine da! Er du ifra Hamar selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 mørk grå) er SÅ fin m3'n din marius! helt nydelig! men det har jeg sagt til deg før å den blir enda bedre nå med de oppgraderingene den får nå i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 men bilen til venstre trenger vi litt mer info og bilder av! SLS AMG... Trenger du mer info? Artig bil det.. Fatter'n spør alltid om jeg skal ut med 'plenklipper-motoren' min når jeg fyrer opp M5'en. Har ikke så mye å stille opp med mot han, bortsett ifra at jeg har skipose Fyfaen...koster ikke den sånn ca 3mill? Kommer innom på en prøvetur en dag jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Har hatt min stående siden første vinterdag, koblet av batteriet og den har bare stått siden, også kjøpte jeg meg en w124 mersje som vinterbilen. savner våren fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Her er mine to M-biler. Den svarte er en orginal 1986 E28 M5.Nettopp ferdig med restaureringen. Vurderer å sette på noen andre felger.. Den hvite er ombygd til komplett E28 M5 med E34 3,8 M5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå