Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da klarte damen og rygge bilen min i hennes bil og bakfangeren har fått seg en smel

håper den lar seg fikse har ikke tid og bestille ny før bilen skal inn på lakk , tror eg skal lakke hele bilen nå så den blir helt strøken skal legge ut bilde senere

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Ess er jo ikke feil det;) hvor mye får du ut av det på din motor? Evt søk om motorbytte og bytt til 3L, er jo ikke mye jobb når begge er m54;)

Skrevet

Først ene og så det andre? ;)

Ess lovte 280 fra m52b25 org:s så er lett å få den over 300 da, men jeg har fått planene over på noe annet jeg da, sikter enda høyere(a)

Skrevet
Først ene og så det andre? ;)

Ess lovte 280 fra m52b25 org:s så er lett å få den over 300 da, men jeg har fått planene over på noe annet jeg da, sikter enda høyere(a)

hehe dette liker vi , hørte eg m5
Skrevet

Må jo søke og få godkjent først, og få råd til å hente bil fra tyskland, men når det er klart så kommer det nok en fin "liten" maskin nedi motorrommet mitt som gir den kraften den fortjener ;)

Skrevet

ble mye frem og tilbake men nå har eg kjøpt en M54 B30 så det blir motor bytte i vinter ,

tenkte og søke om motor bytte hos vegvesenene ringte di men fikk ikke mye til svar

noen som kan komme med noe gode tips

Skrevet

Se der ja! ;) 530 er jo ikke til å kimse over:D da forventet jeg bilder ;) gikk fort fra å vurdere ess-kit og til motorbytte:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...