lynvingen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 da klarte damen og rygge bilen min i hennes bil og bakfangeren har fått seg en smel håper den lar seg fikse har ikke tid og bestille ny før bilen skal inn på lakk , tror eg skal lakke hele bilen nå så den blir helt strøken skal legge ut bilde senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Maks uflaks, hva har man lært da? ALDRI lån bort bilen til fruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 ja det var vel siste gang hun lånte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 ja det var vel siste gang hun lånte den sånn kan det gå, kjedelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Har solgt motorsykkelen min lurer på om eg skal kjøpe dette kite, http://www.esstuning.com/products/M54B2 ... 2%29-.html er jo mye penger og bruke på noe som sikkert ikke blir godkjent, eller kjøpe ny motorsykkel hm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Kjøp kitet sier jeg! Blir en enorm oppgradering! Men, som du sier... Det er ganske så dyrt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 ja er veldig usikker , men må vel ha en diff m sperre og større bremser ,lista er lang må undersøke litt mer tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Ess er jo ikke feil det;) hvor mye får du ut av det på din motor? Evt søk om motorbytte og bytt til 3L, er jo ikke mye jobb når begge er m54;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 ut av min 2.2liter lover ess 260hk , ja blir dette eller motor bytte , får sove på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Først ene og så det andre? Ess lovte 280 fra m52b25 org:s så er lett å få den over 300 da, men jeg har fått planene over på noe annet jeg da, sikter enda høyere(a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Først ene og så det andre? Ess lovte 280 fra m52b25 org:s så er lett å få den over 300 da, men jeg har fått planene over på noe annet jeg da, sikter enda høyere(a) hehe dette liker vi , hørte eg m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Må jo søke og få godkjent først, og få råd til å hente bil fra tyskland, men når det er klart så kommer det nok en fin "liten" maskin nedi motorrommet mitt som gir den kraften den fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 ble mye frem og tilbake men nå har eg kjøpt en M54 B30 så det blir motor bytte i vinter , tenkte og søke om motor bytte hos vegvesenene ringte di men fikk ikke mye til svar noen som kan komme med noe gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Se der ja! 530 er jo ikke til å kimse over:D da forventet jeg bilder gikk fort fra å vurdere ess-kit og til motorbytte:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 ja fikk sove på det så fant eg ut at det blir både rimligere og lovligere med motor bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå