GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 pøh.. alt gratis er bra:P anyway, piratene er samme vare som orginal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Går ikke. Du må på verksted for å oppgradere. Og du sa selv at du må på verksted, laster du ned verkstedet gratis ned fra nett Det følger jo med softwareplate og, der står det hvordan du oppgraderer også, og da slepper du verkstedregningen.... Eller snakker vi om forskjellige modeller nu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 pøh.. alt gratis er bra:P anyway, piratene er samme vare som orginal! Ja og alle er ikke som deg, piratene er ikke lovlige etter norsk lov. Er folk som prøver å gjøre ting riktig, vær gang du laster ned en piratkopi, så stjeler du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 pøh.. alt gratis er bra:P anyway, piratene er samme vare som orginal! Ja og alle er ikke som deg, piratene er ikke lovlige etter norsk lov. Er folk som prøver å gjøre ting riktig, vær gang du laster ned en piratkopi, så stjeler du. jeg får flytte til sverige;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe den var god Altså, er ikke det at jeg skal være sånn supermoralist, men det jeg egentlig vil frem til, er at 35 pund er billig i den stor sammenheng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe den var god Altså, er ikke det at jeg skal være sånn supermoralist, men det jeg egentlig vil frem til, er at 35 pund er billig i den stor sammenheng... skjønner den.. 35 pund er billig i forhold til alle den tusenlappene plata koster på bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe den var god Altså, er ikke det at jeg skal være sånn supermoralist, men det jeg egentlig vil frem til, er at 35 pund er billig i den stor sammenheng... skjønner den.. 35 pund er billig i forhold til alle den tusenlappene plata koster på bmw! Du skjønte poenget mitt... Uansett... Må jo bare si at det bilde du lasta opp var jo bare helt digg. Trur jeg må bestille meg en plakat og ei shorte med det trykket på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 offtopic viewtopic.php?f=9&t=174764&p=1856525#p1856525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Går ikke. Du må på verksted for å oppgradere. Og du sa selv at du må på verksted, laster du ned verkstedet gratis ned fra nett Det følger jo med softwareplate og, der står det hvordan du oppgraderer også, og da slepper du verkstedregningen.... Eller snakker vi om forskjellige modeller nu? Er jo du sier at ikke du trenger på verksted så da er det jo dyrt å kjøpe plate når det finnes gratis. Er man kjip i utgangspunktet så burde du jo hive deg på nettet og begynne å laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe den var god Altså, er ikke det at jeg skal være sånn supermoralist, men det jeg egentlig vil frem til, er at 35 pund er billig i den stor sammenheng... Stoppie_Master: Hvordan fungerer fotoboksvarslinga på disse platene? Ligger det inne et ikon for dette på kartet? Og er det lydsignal i tillegg? Jeg har i dag original BMW-plate, og her er det ingen av delene for fotobokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe den var god Altså, er ikke det at jeg skal være sånn supermoralist, men det jeg egentlig vil frem til, er at 35 pund er billig i den stor sammenheng... Stoppie_Master: Hvordan fungerer fotoboksvarslinga på disse platene? Ligger det inne et ikon for dette på kartet? Og er det lydsignal i tillegg? Jeg har i dag original BMW-plate, og her er det ingen av delene for fotobokser. Du, der er jeg blank. Da jeg ikke bruker navigasjonen noe særlig, så jeg har ikke gidda å oppgradere til mk4. Håper ikke sjefen til Homer leser dette (Øyvind): Jeg har hjemme-brent kart cd i navigasjonen også, så jeg har ikke tatt meg råa til å putte slik i min egen. Hehe Øyvind... Jeg vet og skjønner hva du mener. Skal ikke være vanskelig på det der... Jeg har bare syntes at det har vært greit å legge disse med når jeg har solgt mk4 navigasjonsenhetene. Ser litt mere "proff" ut hvis du skjønner... Vet du forresten hvor lang tid det tar å laste ned en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hehe den var god Altså, er ikke det at jeg skal være sånn supermoralist, men det jeg egentlig vil frem til, er at 35 pund er billig i den stor sammenheng... Stoppie_Master: Hvordan fungerer fotoboksvarslinga på disse platene? Ligger det inne et ikon for dette på kartet? Og er det lydsignal i tillegg? Jeg har i dag original BMW-plate, og her er det ingen av delene for fotobokser. Du, der er jeg blank. Da jeg ikke bruker navigasjonen noe særlig, så jeg har ikke gidda å oppgradere til mk4. Håper ikke sjefen til Homer leser dette (Øyvind): Jeg har hjemme-brent kart cd i navigasjonen også, så jeg har ikke tatt meg råa til å putte slik i min egen. Hehe Øyvind... Jeg vet og skjønner hva du mener. Skal ikke være vanskelig på det der... Jeg har bare syntes at det har vært greit å legge disse med når jeg har solgt mk4 navigasjonsenhetene. Ser litt mere "proff" ut hvis du skjønner... Vet du forresten hvor lang tid det tar å laste ned en bil? Jeg har aldri lastet ned en hel bil.. Vil trolig å problemer med å sende en hel bil gjennom fiberen og inn i pcen min. Og ikke minst å få hele bilen ut av pcen.. Neida. En proffissional navi plate er somregel på 4,5gig. Lurer på om den ene i 09 var på 6gig, men husker ikke helt. Hvor lang tid det tar kommer helt ann på hvor rask linje du har og hvor bra tilgjengeligheten er(hvor mange som deler den). De gangene jeg har lastet ned så laster jeg med 1.2mb/sek og da går det på godt under 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Problemet er at det må på dl dvd, og hvis brenneren din er dårlig, stopper navi'n når du trenger den Jeg har 2009 eller var det 2010 på litt over 6 gb. Funke greit imellom slagene. Problemet er når bilen går 15-24 timer i strekk da stopper den og vil ikke starte igjen- går varm Da må jeg vente til den er kald, dvs kjøre uten cd i.... Men det finnes oppdateringer av dataen på nettet også, fant dem for min 2005 E61...... For £35 så kjøper jeg istedefor, piratkopiene er ikke bra når du kommer til småveier og stikkveier der du normalt ikke befinner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå