thomascr Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Hei! noen som kan fortelle meg hva dette lyset som av og til kommer opp i dashen på e36en min betyr??
Tom K Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Bremsefeil, rød lampe betyr at noe er alvorlig galt med bremsene, kan være lite bremsevæske .
thomascr Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 oki, takk! De lyser oftest når jeg bremser, eller tar krappe svinger. hva annet enn lite bremseveske kan det være?
Oil drop man Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Sjekk bremseveske,og/eller bremseklossene din,så finner du nok feilen....
thomascr Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 oki, har fullt bremsevæske nå, var kansje litt lite! Takk for svar!
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Kan det og være føleren på håndbrekket? Jeg får det lyset opp hvis jeg kjører med håndbrekket på i min bil....
thomascr Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 nei det er ikke det lyset, lyser en" P "da, istedenfor " ! "
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 nei det er ikke det lyset, lyser en" P "da, istedenfor " ! " Jaaa Stemmer det
T. Tharaldsen Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 slitte klosser kom med rødt lys på min samme som på bilde ovenfor her, men de var på metallet då
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Slitasjevarsleren på E36 lyser slik som dette, men tror det er en forskjell mellom 95 og 96>.. At de gikk over til å kutte ut !-tegnet i midten + at ( )-tegnene er stiplet.. Om det er lite bremsevæske så skal parkeringslys-lampen lyse.. Det enkleste er jo igrunn å lese i instruksjonsboken..
AndreasBr Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Min 98' lyste sånn når den der slitasjevarsleren var fubar.
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Min 98' lyste sånn når den der slitasjevarsleren var fubar. Kanskje jeg tenker motsatt da.. Det er iallefall litt forskjell på disse lysene..
Robkill Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Parkeringslys-lampen lyser ikke ved feil på bremsene, den lyser om du har på brekket! Har du feil på bremsene vil lampen som vist i tråden lyse. Det at den kom på under krappe svinger tyder veldig på at det er lite væske i beholderen, nivået kan synke en del ved slitte klosser da stemplene må vandre lenger. Så ville tatt en liten titt på dem også!
Reef89 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Parkeringslys-lampen lyser ikke ved feil på bremsene, den lyser om du har på brekket!Har du feil på bremsene vil lampen som vist i tråden lyse. Det at den kom på under krappe svinger tyder veldig på at det er lite væske i beholderen, nivået kan synke en del ved slitte klosser da stemplene må vandre lenger. Så ville tatt en liten titt på dem også! +1 Lyste samme ikon ved lite væske på min gammle E36 når jeg svingte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå