NBCustom Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Slike blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Da har jeg vært å henta meg V8 front/panser, M5 front, sideskjørt, hekk og skiltplate. Så nå er det bare å spare til lakkering Noen som vet av en billig lakkerer i Sør-Trøndelag eller Nordmøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Noen som har felgtips? Har sett på noen hos GS. Men er usikker Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 De to øverste vil ikke se bra ut, uansett bil. Den nederste felgen ser bra ut ja, men kopifelger er jo litt "jalla" Neida, men definitivt den nederste! Det blir bra! Og grunnen til at de øverste felgene ikke ser bra ut er at senteret kurver utover, samt de skruene som sjeldent ser bra ut på et "billighjul". Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Fikk nettopp vite at Rondell D58 felgene jeg skulle kjøpe ikke var til salgs alikevell, så sitter å ser på alt mulig nå Tar imot alle tips og meninger med takk Bare kom med tips til andre felger og, men har ikke tenkt å brukt en formue på dekk og felg:) Stramt budsjett for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 BBS LM replikaene GS selger er noe alle kjøper for tiden, gå for 18toms rondell, bare smør deg litt med tolmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Det er 18" Rondell D 58 eller 18" M-parallel (style 37) som frister mest Men er litt lei av de som står på nå (på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Da har jeg fått byttet interiøret i tds`n. iPhone4 er på nivå med speilrefleks som dere ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hva tror dere om Breyton spirit på E34? Litt høy pris, men hvis noen har ett sett brukte, kopi eller noe som ligner, så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Vurdert keskin kt1, qwt.no har en del fine felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Har sett litt på keskin kt1, men syns ikke de passer så godt til E34. Hadde jeg hatt E30 hadde jeg nok valgt kt1:) Takk for tipset skal sjekke ut siden. EDIT: Keskin kt4 kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen som har kjennskap til Beyern felger? Er det bra kvalitet? Hva tror dere om noen av disse på E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har ikke kjennskap til kvalitet, men tror det midterste ville vært veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Liker dem jeg og. spørs om jeg må pusse å lakkere calipere hvis jeg skal ha dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå