Clerion Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Kjøpte meg ett prosjekt for ett par år siden som jeg solgte videre til en kar fra folldal. Han lovet å sende meg noen bilder etc etterhvert av bilen ;D Savner den KRAFTIG faktisk så lurer litt på hvordan den har det Noen som vet? Angrer SYKT på at jeg solgte den XD 320i borra opp til 323i med kvasskam og grenrør. Revet faktisk skinnet av pølsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 er regga på en torbjørn håtveit i folldal, sist eu 2\3 2007, skulle vært på eu i januar 2009, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Fant på face, dæven, om det er bilde av bilen min han har der har den blitt SYKT fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Legg ut bilde daaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Bildene ligger da der dem ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Legg de ut her også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 De LIGGER da her! Spørs om det er noe feil da, førstemann som svarte så dem da tydeligvis ettersom han fikk med seg regnr ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 De LIGGER da her!Spørs om det er noe feil da, førstemann som svarte så dem da tydeligvis ettersom han fikk med seg regnr ;D Vi trudde nok at bildene er fra da DU eide bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Bildene som ligger her er da fra du hadde bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg skjønner ikke en dritt.. Er de fra første post de "Jævli fete" bildene av E30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 De 3 nederste er fra når jeg hadde den ja. Fant ett på facebooksida til nåværende eier som jeg lurer på om kan være min ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Var fin den Synd at du solgte den da:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja var synd =( litt mer rust enn det som kommer frem men ;D kunne fint brukt den som banebil ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg skjønner ikke en dritt.. Samme her !!! Ligger det bilder der nå som er fra ny eier?? Det øverste bildet så jo neste fake ut med den hvite linjen rundt panseret.. Minnet om paint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg skjønner ikke en dritt.. Samme her !!! Ligger det bilder der nå som er fra ny eier?? Det øverste bildet så jo neste fake ut med den hvite linjen rundt panseret.. Minnet om paint Jeg tror det første bilde er når han eide den og de siste er fra han nye eieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå