shaveass Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 noen som vet om man kan bytte pære til dashbordet sånn at speedometeret og det der lyser f.eks blått i stedenfor rødt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 kjøp Nye plasma skiver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaveass Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 hvordan fungerer det? noen som har noe erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Mange som har brukt det her inne.. Den siden jeg har vært på før tror jeg ikke er oppe lenger.. inoparts.no Så er vel bare å søke litt. viewtopic.php?f=11&t=24377&start=135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaveass Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 skal søkelitt og se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 er jo ikkje noe problem å ta ut speedometeret å bytte pærer heller;) billig alternativ.. men om det blir like bra er ikkje godt å vite:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Funker ikke bare ved å skifte pære, det er ikke røde pærer er rødt glass pæren lyser opp. Så få en annen farge må du bruke andre skiver. Eller demontere alt og fjærne de røde glasset. Her er min gammle E36 med andre skiver: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaveass Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 ja skjønner,) det ble nice da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 stilig med di skivene der.. okey.. hadde en kompis som hadde blått lys.. forsto det slik han bare hadde byttet perer, men han hadde vell tatt ut glasset også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 stilig med di skivene der.. okey.. hadde en kompis som hadde blått lys.. forsto det slik han bare hadde byttet perer, men han hadde vell tatt ut glasset også da.. Jeg fikk det ikke til vertfall, prøvde med LED og, men fikk bare ett rart lys rødt + blått:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 @Reef: Det der var rett og slett LEKKERT om natta! Likte ikke det hvite så mye da, det virka veldig uoriginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 @Reef: Det der var rett og slett LEKKERT om natta! Likte ikke det hvite så mye da, det virka veldig uoriginalt Ja nei det finnes jo mange typer av di der no har jeg sett, jeg kjøpte jo disse for 4 NOK på ebay for 3år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaveass Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 haha, er så bra det lett å "innbstalere" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå