many man Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 1992 mod km:174000 318i dame kjørt siden den var ny. meget godt holdt av tidligere eiere. har ikke planer om å gjøre noe mer en det som er gjordt på den nå ,men legger ut uansett. bilde 1: bilde 2: bilde 3: bilde 4: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ser ut som en fin bil dette Den hadde trengt å få spacet ut hjula litt, og kanskje litt senk? Hehe Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Så ikke ille ut den der. jeg hadde nok starta med en ny frontlykt eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Så ikke ille ut den der. jeg hadde nok starta med en ny frontlykt eller to Bedre å kjøpe pakninger og få byttet de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Så ikke ille ut den der. jeg hadde nok starta med en ny frontlykt eller to Bedre å kjøpe pakninger og få byttet de. +1 få også på ett nytt grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Fin bil. Har lykter til E36 sedan jeg. 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Setter du på ny fanger vil bilen bli 16,92 ganger penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja dette var ikke juggelbil nei! Grattis med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Så ikke ille ut den der. jeg hadde nok starta med en ny frontlykt eller to Bedre å kjøpe pakninger og få byttet de. +1 få også på ett nytt grøftelys. de lyktene sprekker så fort det kommer vann på dem da.de var nye bnår jeg kjøpte bilen i desember, har byttet 4 sett på min forrige coupe. hvor får man kjøpt de pakningene henn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Ser ut som en fin bil dette Den hadde trengt å få spacet ut hjula litt, og kanskje litt senk? Hehe Gratulerer med ny bil. spacere er mulig men blir dårlig med senking på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå