D.Toft Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 er på toppen, se litt på dette bildet om du blir klokere. tipper den ligger helt bak på blokken, på innsugsiden det er den som har 1 kabel på, den andre med 2 kabler går til hjernen. nr 13 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Glennarn Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Ble ikke såå jævlig klok. Skjønner meg ikke på slike tegninger Men jeg skal ut å sjekke litt! : ) Er det tempføleren som det kan være ? Men det er jo ikke noe trykk i tanken når jeg skrur den opp når jeg har kjørt litt, det har vel ikke noe me tempføleren å gjøre ?
D.Toft Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 men du vet nå sånn ca hvor du skal leite sikkert jæ**** trangt baki der, men alt går. ja det er tempføleren,eller kontakt feil, føleren måler bare tempen på motor, og formiddler denn einfo til instrumentpanelet ditt skal ikke vøre trykk i tanken,
Glennarn Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Trudde det skulle væra trykk der je Men dah ska je nok finna den
chipsenter1 Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 tror nok det er føleren ikk pumpa, hadde det vert pumpa så ville du merket dette om temp måleren står på topp og vannet i selve motoren er varmt men ikke resten av vannet, ville dette resultert i att den hadde koket og d hadde sprutet vann når du åpner lokket:)
sladjan Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 skru opp lokket på radiatoren og gass litt evt. hold gassen oppe og se om de kommer en stråle der og ned i tanken. kommer det stråle der er pumpa fin. Skift termostat når det kommer til sånne ting viss pumpa er i orden. Koster 400-500kr for org. del.
Glennarn Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Termostaten er skiftet.. Har funent ut att det er føleren el ledningsbrudd til den tempmåleren. Men hvor sitter den ?
Robin L Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 du har sjekka vannpumpa? skovlene der pleier å være av plast og blir sprøe med tiden.. prøv også å lufte skikkelig. husk å ha varmeapparatet på maks når du gjør det, så hele vannsystemet er i drift. sjekk føleren og. koble av kabelen og se om måleren går opp når du skrur på tenninga da også.
Glennarn Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Vannpumpa ble skifta av forige eier. Så den er det ikke.. Har lufta skikkelig.. Hvor er den føleren ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå