Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke såå jævlig klok. Skjønner meg ikke på slike tegninger :P

Men jeg skal ut å sjekke litt! : )

Er det tempføleren som det kan være ?

Men det er jo ikke noe trykk i tanken når jeg skrur den opp når jeg har kjørt litt, det har vel ikke noe me tempføleren å gjøre ?

Skrevet

men du vet nå sånn ca hvor du skal leite :)

sikkert jæ**** trangt baki der, men alt går.

ja det er tempføleren,eller kontakt feil, føleren måler bare tempen på motor, og formiddler denn einfo til instrumentpanelet ditt :)

skal ikke vøre trykk i tanken, :P

Skrevet

tror nok det er føleren ikk pumpa, hadde det vert pumpa så ville du merket dette om temp måleren står på topp og vannet i selve motoren er varmt men ikke resten av vannet, ville dette resultert i att den hadde koket og d hadde sprutet vann når du åpner lokket:)

Skrevet

skru opp lokket på radiatoren og gass litt evt. hold gassen oppe og se om de kommer en stråle der og ned i tanken. kommer det stråle der er pumpa fin.

Skift termostat når det kommer til sånne ting viss pumpa er i orden. Koster 400-500kr for org. del.

Skrevet

du har sjekka vannpumpa? skovlene der pleier å være av plast og blir sprøe med tiden.. prøv også å lufte skikkelig. husk å ha varmeapparatet på maks når du gjør det, så hele vannsystemet er i drift.

sjekk føleren og. koble av kabelen og se om måleren går opp når du skrur på tenninga da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...