Gå til innhold

Vis oss ditt carbon-folierte interiør!

FCBayern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2mmy, har du bestillt fra autoroyal? den jeg fikk derifra var så og si helt lik som original carbon!

den jeg bestilte var fra ebay. skal være 3m folie. men kan hende den ser bedre ut dersom den får noen runder mer klarlakk og.

kun senterkonsollen jeg har lagt folie på da

interir.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Har lyst å trekke listene mine i min e60 slik som vist på bildene over .. De er for øyeblikket i polert treverk (eksklusive greierog dyrt treverk, ja, men ser ikkje veldig pent ut ... :( )

Har akkurat samme problemet. Brun poppel i min. Ser likevel mye bedre ut enn billig japansk plastikk, men er ute etter mer sportslig look. Har forlatt tanken om å bestille overlaykit fra ebay og Schmiedmann. Passformen er ikke 100%. MEN i neste uke får jeg alle interiørlister samt en del av rattet foliert. En veldig grei kar i Drammen som driver med det på fritid. Skal legge ut bilder av resultatet i min e60 når han er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk mine lister tilbake etter foliering. Er veldig fornøyd. Er ikke ferdig med dørlistene ennå. Bildene er i crappy kvalitet og er heller ikke i nærhet av å gi rettferdighet til synet av dem "live". Finishen er matt, og personlig liker jeg den bedre en det glossy utseende som blant annet brukes på mange av overlaykittene.

3d-effekten er veldig tilstedeværende og gjør seg veldig bra ettersom lyset treffer flaten fra forskjellige vinkler.

Skal og ta rammen rundt dvd-slotn, men så er det nok:)

f0zi8vhkr6ixkdzzi9zp.jpg

kl5tjg6z1dzmsswu2dp8.jpg

f3n73w3twm6i56ty318q.jpg

yk0qropxz2c7hrsqgjqo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Eg kjøpte sånn folie fra auto royal. Veldig lett å legge på og ble en sinnsykt tøff finish med matt carbon :)

Skal legge ut bilder med ferdig resultat, dog er det en Audi. Blei litt dårlig kant men den er ikkje synlig når den er montert :)IMG_0157.jpgIMG_0158.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...