kaikken Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Nylig gått til innkjøp av en Bmw 520i, bilen har gått 107 000km. Og er strøken i lakk og interiør. Kommer mer info om bilen senere. Det jeg trenger hjelp til er tips til sommerfelger og hva annet som kan gjøres med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Flott bil det der, gratulerer:) første tips er og få på full M-optikk med 4rørs eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Grattis med bil! er vel ingen vits i å kaste seg på bølgen av alle oss andre "m5"-kjørere spør du meg, bruk heller litt penger på senk og shadowline hvis du ikke er fan av crome (det er iallefall ikke jeg), shadowline samt sorte nyrer kan jo lett fikses med å matte ned grillen og gi den noen strøk med svart matt, samme med lister, eller så er eltape en billig shadowline, bare å tørke over lister og klistre på gir bilen et mye bedre utseende spør du meg! pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Grattis med bil! er vel ingen vits i å kaste seg på bølgen av alle oss andre "m5"-kjørere spør du meg, bruk heller litt penger på senk og shadowline hvis du ikke er fan av crome (det er iallefall ikke jeg), shadowline samt sorte nyrer kan jo lett fikses med å matte ned grillen og gi den noen strøk med svart matt, samme med lister, eller så er eltape en billig shadowline, bare å tørke over lister og klistre på gir bilen et mye bedre utseende spør du meg! pøs på med bilder! Enig med den. Alt for mange 5.serier som kjører m5 front osv.. Stemmer heller for shadowline og senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Men det jeg trenger tips til er valg av sommerfelger, 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 18" eller 19" Rondell d58 for eksempel? De er jeg fan av ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Vurderer rondell ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 lurer på om jeg skal velge 18" eller 19" felger, hvor merkbar er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 da ble det disse felgene til bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Pen bil du har skaffet deg Istedenfor M5 fanger, så kjøp heller Aerodynamikk-leppa. Den kler E39 godt Kjøpte den til min gamle E39, og jeg ble sabla fonøyd. Får den for under 1500.-inkl frakt hos Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Pen bil du har skaffet deg Istedenfor M5 fanger, så kjøp heller Aerodynamikk-leppa. Den kler E39 godt Kjøpte den til min gamle E39, og jeg ble sabla fonøyd. Får den for under 1500.-inkl frakt hos Schmiedmann Støtter den! M-tech blir det til tider litt mye av rundt om kring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Da ble de Rondell 58 felger istedet for vertini felgene ettersom disse ble veldig vanskelig å få tak i, i 18".. Rondell felgene kommer til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Vurderer nå å selge bilen. Bilen har gått 112tusen km. Bud ønskes. Bilen er strøken. Bortsett fra noen få lakkriper. Luftes for salg pga kjøp av pickup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Sommerdekka på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Jøss, hvor bor du, med så jævli mye snø igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå