Gå til innhold

Min BMW e39 520i

kaikken
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med bil!

er vel ingen vits i å kaste seg på bølgen av alle oss andre "m5"-kjørere spør du meg,

bruk heller litt penger på senk og shadowline hvis du ikke er fan av crome (det er iallefall ikke jeg),

shadowline samt sorte nyrer kan jo lett fikses med å matte ned grillen og gi den noen strøk med svart matt, samme med lister, eller så er eltape en billig shadowline, bare å tørke over lister og klistre på :D gir bilen et mye bedre utseende spør du meg!

pøs på med bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil!

er vel ingen vits i å kaste seg på bølgen av alle oss andre "m5"-kjørere spør du meg,

bruk heller litt penger på senk og shadowline hvis du ikke er fan av crome (det er iallefall ikke jeg),

shadowline samt sorte nyrer kan jo lett fikses med å matte ned grillen og gi den noen strøk med svart matt, samme med lister, eller så er eltape en billig shadowline, bare å tørke over lister og klistre på :D gir bilen et mye bedre utseende spør du meg!

pøs på med bilder!

Enig med den. Alt for mange 5.serier som kjører m5 front osv.. Stemmer heller for shadowline og senk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har skaffet deg :) Istedenfor M5 fanger, så kjøp heller Aerodynamikk-leppa. Den kler E39 godt :) Kjøpte den til min gamle E39, og jeg ble sabla fonøyd. Får den for under 1500.-inkl frakt hos Schmiedmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har skaffet deg :) Istedenfor M5 fanger, så kjøp heller Aerodynamikk-leppa. Den kler E39 godt :) Kjøpte den til min gamle E39, og jeg ble sabla fonøyd. Får den for under 1500.-inkl frakt hos Schmiedmann :)

Støtter den! M-tech blir det til tider litt mye av rundt om kring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...