Gå til innhold

vis fram din modifiserte e36:)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke mye positive tilbake meldinger her nei. men husk ver sin smak!! kan spare dere for driten vist det ikke er noe positivt og komme med! jeg ville heller ikke ha min e36 aküratt lik som alle andre sine med m fangere. kopi på kopi av m.biler alle er som regel like!

TAKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er 100 prosent strøken! den er plukket helt fra hverandre byttet kanaler alt er lakkert. det grommeste av det grommeste i understell og deler. så den er klar for 3,2 l. står per idag uten motor. så sviver rundt i en kjedelig e36touring som foresten også er tilsalgs for en rimelig penge 1996 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye positive tilbake meldinger her nei. men husk ver sin smak!! kan spare dere for driten vist det ikke er noe positivt og komme med! jeg ville heller ikke ha min e36 aküratt lik som alle andre sine med m fangere. kopi på kopi av m.biler alle er som regel like!

TAKK.

Du har jo bare m-plast du også da x]

Men sorry, å sparkle igjen listene også liker jeg ikke. . Spesielt da det er lister foran og bak. Blir liksom veldig tomt på siden og bakluka. Ser ut som en blank tavle :)

Men hvis det er så mye gromt med den, så har du kjedelige felger. .

Men uansett, smaken er som baken. Ser veldig gjennomført ut hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...