Exscalibur Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 her er min e36 1991 320. snart m3:) 3,2 godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nå er jeg spent på hvor du skal ha skiltet til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Nå er jeg spent på hvor du skal ha skiltet til vanlig per idag står det rett under lista på bakfangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 hva med dørhåndtaket på venstre bakdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Jeg har sååå lyst på sånn knapp under speilet så døra åpner seg, det er porr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 er ikke pent med spakkle bagasjeluke bli mer teit med skiltet på bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 hva med dørhåndtaket på venstre bakdør? er en 4dørs cupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 myyyye finere å ha skiltet hengende å slenge nedpå støtfangeren, enn inni en stanset bakluke med både håndtak og skiltlyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 ikke mye positive tilbake meldinger her nei. men husk ver sin smak!! kan spare dere for driten vist det ikke er noe positivt og komme med! jeg ville heller ikke ha min e36 aküratt lik som alle andre sine med m fangere. kopi på kopi av m.biler alle er som regel like! TAKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 en annen ting dere som har kommentert! ser deres bmwer! bare ringe gs og kjøpe fangere så har vi samma bilen;) alle har evner til og bytte ut det orginale med plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Ser ut til å være i god stand i det minste! Er den lakkert innvendig også eller er den hvit i dører/motorrom? Sååå spesiell var den da ikke.. Du har jo samme stylingen som "alle andre"... bare med litt customhåndtak og bakluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 den er 100 prosent strøken! den er plukket helt fra hverandre byttet kanaler alt er lakkert. det grommeste av det grommeste i understell og deler. så den er klar for 3,2 l. står per idag uten motor. så sviver rundt i en kjedelig e36touring som foresten også er tilsalgs for en rimelig penge 1996 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Ser grei ut den der:) det du vertfall på gjøre er og få skiltet opp der det egentlig skal:) da får du deg plutslig en kjempe flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 ikke mye positive tilbake meldinger her nei. men husk ver sin smak!! kan spare dere for driten vist det ikke er noe positivt og komme med! jeg ville heller ikke ha min e36 aküratt lik som alle andre sine med m fangere. kopi på kopi av m.biler alle er som regel like!TAKK. Du har jo bare m-plast du også da x] Men sorry, å sparkle igjen listene også liker jeg ikke. . Spesielt da det er lister foran og bak. Blir liksom veldig tomt på siden og bakluka. Ser ut som en blank tavle Men hvis det er så mye gromt med den, så har du kjedelige felger. . Men uansett, smaken er som baken. Ser veldig gjennomført ut hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå