Gå til innhold

vis fram din modifiserte e36:)

Share

Anbefalte innlegg

ikke mye positive tilbake meldinger her nei. men husk ver sin smak!! kan spare dere for driten vist det ikke er noe positivt og komme med! jeg ville heller ikke ha min e36 aküratt lik som alle andre sine med m fangere. kopi på kopi av m.biler alle er som regel like!

TAKK.

Hver sin smak, så negative eller positive tilbakemeldinger spiller vel ingen rolle? Jeg har ikke tenkt å lyve å si jeg synes den var fin. Skiltet ditt henger vel også ulovlig nå, med tanke på null skiltlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit nok og ha en litt annerledes e36, men den der tok jo kaka si..

+1

absolutt ingen av modifikasjonene dine var "vellykket" etter min smak.

om noe var pent der, så var det M-Tech fronten din, som vel og merke alle har ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye positive tilbake meldinger her nei. men husk ver sin smak!! kan spare dere for driten vist det ikke er noe positivt og komme med! jeg ville heller ikke ha min e36 aküratt lik som alle andre sine med m fangere. kopi på kopi av m.biler alle er som regel like!

TAKK.

Du har jo bare m-plast du også da x]

Men sorry, å sparkle igjen listene også liker jeg ikke. . Spesielt da det er lister foran og bak. Blir liksom veldig tomt på siden og bakluka. Ser ut som en blank tavle :)

Men hvis det er så mye gromt med den, så har du kjedelige felger. .

Men uansett, smaken er som baken. Ser veldig gjennomført ut hvertfall :)

hei. nei syns felgene passet godt jeg siden den er så clean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at dere ikke liker bilen, men det går ann å si ifra på en litt mer folkelig måte? :P

Du må nesten bare regne med å få litt forskjellige tilbakemeldinger her inne ettersom slike modifikasjoner er veldig sært i forhold til bimmers "standard"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bilen din så ok ut :) Hadde ikke sagt "æsj" om jeg fikk øye på den liksom. Bra at noen prøver seg på litt andre ting. Dette er dog noe jeg ikke hadde gjort, men som sagt, smaken... Og skjønner tankegangen din ang. felgene. cleant og rent :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK.

Fått mye negativ tilbakemelding tidligere? Forventa du å få negativ tilbakemelding her også?

Bare lurer! Med tanke på at de foregående innleggene ikke var særs negative, hvertfall ikke i den grad at slik forsvaring (angriping?) er nødvendig :wink:

Når det er sagt, bilen din faller ikke i smak hos meg.

"Cleant utseende" passer på noe biler, men på e36 klaffa det ikke helt i mine øyne.

Arbeidet ser derimot ut til å være gjort bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. fail... trur du kan endre topic til "her er min e36, si din meining" eller noe... fins mangen poster til å vise frem sin e36, e30, e46 osv osv..

den kan godt være 100% strøken, men du må tåle å få både refs og skryt...

syns også bilen ser "tom" ut fra siden uten lister og samme bak med cleanet bakluke som det ble nevnt tidligere...

nå må du også sette på slike stygge biltema skiltlys bak for å få den godkjent, når du skal godkjenne m3 motoren.

(rekner med du har sveisa forsterkninger på de plassene som kreves for m3-ombygging?)

det er heller ikke særlig stor utfordring å sveise og skarkle bakluka, sidelistene og wannabe coupe-dørhåndtakene bak.

er sikker på at minst 70 % av de som driver med styling og ombygging her på forumet hadde klart dette med glans, men de har bedre smak enn som så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. fail... trur du kan endre topic til "her er min e36, si din meining" eller noe... fins mangen poster til å vise frem sin e36, e30, e46 osv osv..

den kan godt være 100% strøken, men du må tåle å få både refs og skryt...

syns også bilen ser "tom" ut fra siden uten lister og samme bak med cleanet bakluke som det ble nevnt tidligere...

nå må du også sette på slike stygge biltema skiltlys bak for å få den godkjent, når du skal godkjenne m3 motoren.

(rekner med du har sveisa forsterkninger på de plassene som kreves for m3-ombygging?)

det er heller ikke særlig stor utfordring å sveise og skarkle bakluka, sidelistene og wannabe coupe-dørhåndtakene bak.

er sikker på at minst 70 % av de som driver med styling og ombygging her på forumet hadde klart dette med glans, men de har bedre smak enn som så :)

+1 er ikke noe spesielt som er gjort med denne. den bakluka der er det mange som har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det kommet noen nye regler på forumet her som sier at det ikke er lov og uttale seg vis det ikke er positivt?

det er jo ingen på forumet her som tåler negativ kritik.. er jo kun det positivet som er velkomen..

alle hver sin mening.. personlig likte jeg ikke dette i det hele tatt.. standar e36 til framdørene og en cleenet utgave fra bakdørene.. men det ser jo ut som det er bra gjort da.. er jo bare og stå på og bygge bilen som DU liker, for det er jo DU som skal kjøre rundt i den! det viktigste er jo at man selv er fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...