bmwtussan Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 (endret) Har hatt en bensinmåler som ikke har virket, så jeg kjøpte meg nytt instrumentpanel fra tyskland som garantert skulle virke. Men når jeg plugget det i bilen så var det bare bensinmåleren som virket. Så da var det bare og plukke det i biter, skulle tro det hadde ligget i vann. Var helt fult av irr på alt av kontakter, så da renset jeg kontaktene på bensinmåler og temp og satte det i instrumentpanelet som stod i bilen. Da virket endelig alt som det skulle.. Fikk og vasket av litt støv etter lagring av bilen også. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Nydelig bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Takker. Er nok en del og fikse på denne før den blir bra. Finnes en del rust, og så gruer jeg meg til jeg skal rive av side skjørtene. Tror nok jeg finner mye rart under der. Men det blir nok bil av dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 fin bilpark du har der hvilken dim er det på hartge hjula ? flere bilder av e21 ? Kan jeg få foreslå orange blinkers fram på e24, om du skal ha org baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Orange blinklys blir det nok ikke på noen av bilene. Det kommer sota lykter på begge bilene. Hartge felgene mener jeg var 7.5X16 Det kommer flere bilder av E21 når jeg får begynt på den. Klarte og knekke foten på seinvinteren, og det tar jo så inn i h.....tte lang tid før jeg klarer og gå på den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 da bør du gjøre noe med baklyktene også, så det henger sammen og er i harmoni kjedelig med knekt fot ja. Du får ha god bedring da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Skal lakke blinklys glassene røde, og så skal de få en lett soting på hele baklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Stilige biler du har! Liker spesielt e24'en begynner å bli få igjen av de, bra du tar vare på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Skal prøve og ta vare på de. Det blir nok ikke utstillings biler, men i grei bruksstand skal de da bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Skal lakke blinklys glassene røde, og så skal de få en lett soting på hele baklysene Da blir det bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Usedvanlig vakker e24 du har altså, smelter helt når jeg ser den, perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Takker. Mulig at du må gå og se på den til vinteren. Trenger lagringsplass til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Takker. Mulig at du må gå og se på den til vinteren. Trenger lagringsplass til den. Ok , bare send pm om det er behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 (endret) Da har jeg fått gjort litt med 3 serien også. Fikk ut setene og teppet, måtte nesten få bort den ufyselige grønnfargen som var på teppet. Så det ble sort.. Var jo litt spent på om jeg kom til og finne rust når jeg fjernet teppet, men det var bare lykken under der gitt. Så meget fint ut, men har en lekasje på kranen til varmeapparatet så det var fuktigt på førersiden. Men det står til tørk nå, og ny krane er bestilt. Har også begynt og lage fester til stolene som skal inn i bilen. Og så måtte jeg prøvemontere de sota lyktene. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hva brukte du på teppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå