NBCustom Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 nydelig med alpina ogsaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Har da hatt 3 serien på eu kontroll. Må skifte bremseskivene foran, så hvis det er noen som har noen 323i skiver som er bra liggende og slenge så er jeg interesert i og kjøpe de. Fikk ikke time på biltilsynet før 26 juni for og vise den med senkesett, så må nok vente en stund til før det blir skilter gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 (endret) Var og kjøpte meg noen spacere her om dagen. Så da måtte jeg ut og prøve 19" felgene på bilen igjen. Dette er noen felger som jeg blir og bruke mens jeg fikser opp bbs rs felgene. Har nå 20mm spacer foran og 30mm spacer bak, og felgene er 8.5 og 10X19" Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 (endret) Har fått gjort litt med 3 serien nå også. Har fått på nye bremseskiver foran og satt på sort setetrekk på baksetet,. Var en tur på bmw treffet til johnja med 6 serien. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Du sto nå parkert ved siden av en skikkelig bil iallefall Og igjen... Jeg ser IGJEN at jeg må ha meg en E24 igjen... Helst en original Alpina B7S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 He he, ja var jo helt omringet av alpina biler på dette treffet.. Det var mye pent og se på på dette treffet, det er helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvilke stoler er der i 3ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Er noen kopi stoler, husker ikke om det var av recaro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Er sikkert et meget dumt spørsmål men hvordan styling er det på E24'n? er det M-tech? Er uansett en nydelig bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Neida ingen spørsmål er for dumme.. Alt untatt sideskjørtene er M-Tech Holder på og lete etter M-Tech sideskjørter også, men har ikke klart og finne noen brukte enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 (endret) Da var endelig dagen der, for og få innført senkesett og få ut skilter.. Har ikke vært skilter på denne siden 1996.. Skal ta og bestille veteran skilter til den også. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Gratulerer! Bra det er noen skikkelige biler på skilter igjen, tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Takker. Var vel på tide og få skilter nå. Må se om jeg får på litt farge før snøen kommer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Har du bestemt deg for hvilken farge det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Nei, jeg har ikke bestemt meg helt enda. Men finner vel ut noe lurt etter hvert. Blir vel når bilen står i lakkboksen at man bestemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå