Gå til innhold

Angel Eyes

BMW318iE46
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke lykter, det er ringer. Som man monterer på xenon linsa/reflektoren. Jeg har noen litt spesielle fra USA :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=RjecAYNDji4

De lyser temmelig bra iforhold til de man får kjøpt i norge :P + at det er 60 LED pærer i hver ring :D Enkle å montere, tar 30-60 min. Fins mange DIY guider på nettet + en man får med. Jeg klarer bare ikke like "hele" angel eyes lykter. Ser så utrolig jalla ut, små linser, små ringer. Ser ut som angel eyes man putter på VW og anna skrap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg mest sansynelig får de i posten imorgen :\ har allerede bestilt for en tid tilbake... kunne noen lagt ut noen bilder av en Bmw e46 med chrome angel eyes? sliter litt med å se forskjell

Tingen med netthandel er at du har 2 ukers angrefrist, så det er bare å sende dem tilbake :) Dette er dersom de har sendt med angreretts-skjema.. om det ikke følger med, har du ett år!

Hadde nok sendt de tilbake temmelig fort, iallefall om de er chrome.. Har mine tvil på at de vil se bra ut på bilen for å si det mildt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ser jo ikke stygge ut på bildet syntes dere vell?

jo jeg syns det. men det er du som skal ha bilen. så du får beholde de om du syns det er fint.

jeg ville valgt ringer fra biltema.

Enig, ser ikke bra ut :P Har sett slike i levende livet, ser ut som japan-skrot.. I chrom blir de nok enda verre :|

Men, smak og behag! Du får velge selv når du får dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ser jo ikke stygge ut på bildet syntes dere vell?

jo jeg syns det. men det er du som skal ha bilen. så du får beholde de om du syns det er fint.

jeg ville valgt ringer fra biltema.

Enig, ser ikke bra ut :P Har sett slike i levende livet, ser ut som japan-skrot.. I chrom blir de nok enda verre :|

Men, smak og behag! Du får velge selv når du får dem :)

huff ja nå gruer jeg meg nermest :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...