PenguiN- Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 dersom det stemmer skal jeg suge en ELG, SÅ glad blir jeg...
AndreasBr Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Riksvei 4 har gjennomsnittsmåling i sørgående retning.. Husker ikke hva stedet heter der den begynner men er 70 og noe 50 sone rett før fotoboks nr2
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Noen som vet ved hvilken hastighet du blir tatt på? Jeg setter cruisekontrollen på 90km/h når det er fotobokser i 80 sonen og jeg har ikke blitt tatt enda.
Nytern Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Jeg legger alltid inn en hvil mellom gjennomsnittsbokser! 2 fluer i en smekk
AndreasBr Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Noen som vet ved hvilken hastighet du blir tatt på? Jeg setter cruisekontrollen på 90km/h når det er fotobokser i 80 sonen og jeg har ikke blitt tatt enda. Det er fordi bilen din ikke går i 90 selv om du tror den gjør det ;P Speedometer er som regel IKKE riktig. Mener det tilogmed finnes en lov som tilsier at de ikke har lov å være 100% riktige, at det skal være en viss margin. Rett meg gjerne om jeg tar feil, men mener det er sånn.
Mikael-B Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Som regel kan du kjøre en god del over også, mellom en gjennomsnittsmåling. Tror du nesten kan ligge i 90 i reell fart i 80 sone før du blir tatt.
nitrox111 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Tror det skal lyse opp et gult lys etter siste boks i gjennomsnittsmålingen.. Hvis dette gule lyset lyser er du blitt tatt, hvis ikke så skal bare komme noen små røde blink i fotoboksene når du passerer.. Mye mulig jeg tar feil, er bare noe jeg har hørt.. Står ihvertfall en stor lampe med gult glass rett etter siste boksen før avkjøringen til Kragerø.. Og det det kommer et rødt blink i boksene Om betyr at den har "registrert bilen din, det er jeg hvertfall helt sikker på ;D Har kjørt der sikkert 100 ganger, aldri fått bot, og aldri sett den gule lyse ;P
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Noen som vet ved hvilken hastighet du blir tatt på? Jeg setter cruisekontrollen på 90km/h når det er fotobokser i 80 sonen og jeg har ikke blitt tatt enda. Det er fordi bilen din ikke går i 90 selv om du tror den gjør det ;P Speedometer er som regel IKKE riktig. Mener det tilogmed finnes en lov som tilsier at de ikke har lov å være 100% riktige, at det skal være en viss margin. Rett meg gjerne om jeg tar feil, men mener det er sånn. Det vet jeg, men var mere interessert i hvilken fart jeg kan ligge i uten å bli tatt. Når jeg har 90 på speedometer er reell fart 84 km/h i min bil. Mener å huske at noen har sagt at du blir klokket inn ved 87km/h i en 80 sone. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå